دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

^_^من دوست داشتنی هستم؟

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۲ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۱۶)

بله من دوست داشتنی هستم!
دنبال شدید
به وب من هم سر بزنید
پاسخ:
حتما
بودا |:
  • وحید جعفری
  • سلام
    وب خوبی دارید
    به وبلاگ منم سر بزنید و اگه دوست داشتید دنبالم کنین، پشیمون نمیشین.
    یاعلی
    پاسخ:
    حتما
  • ژله پرتقالی
  • خوب کاری کردی :))
    پاسخ:
  • دخیـ گمشدهـ
  • خیلی سوال سختیه هاااا
    نمیدونمـــ
    پاسخ:
    خسته نباشی-_-
    تکبیر
    پاسخ:
    -_-
    گزینه یک و دیگر هیچ
    پاسخ:
    ممنان^_^
    کیمیا دوستت داریم
    (لبخند)
    پاسخ:
    -_- سپــــــــــاس*_*
  • من دلم پاکه ...

  • یا هیچی....👅👅

    😅😅😅😅
    پاسخ:
    واقعا ڪہ:-/

  • ♦♦ حسین ♦♦
  • همه دوست داشتنی هستن

    موفق باشید
    پاسخ:
    بلے ^_^
    خخخخخخخ
    بله که دوس داشتنی هستی
    پاسخ:
    ^_^ ملسی
    :)
    پاسخ:
  • ♥سرباز شیعه♥
  • خخ

    باشد که شوید
    پاسخ:
    باشد ڪہ باشیم:)
  • نویسنده عشق
  • گزینه ی چهار :) خیلی دوسداشتنی :)
    پاسخ:
    ^_^ باشی
  • سیّد محمّد جعاوله
  • لایک
    پاسخ:
    :)
  • من دلم پاکه ...
  • باعش چرا میزنه حالا خخخخخخ

    نخیرم گزینه ی 2 درسته ...😅😅😅😅😅
    پاسخ:
    (عصبی)

    یا یڪ یا هیچی -_-

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">