دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

سوال مهم برای رفع کنجکاوی این بنده

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ب.ظ

بچی ها یه سوال مگه کیمیا اومده که

 هی میاین میگین خوشحالم که اومدی

 کی اومده که من خبر ندارم

  • $بیتا$ ...

نظرات  (۱۰)

شاید اومدم نمیگم ریااااا نشه خخخخخ
|:
تو کیی الان؟؟؟
این وب مال کیمیا بوده
پاسخ:
بله مال کیمیا بوده ولی الان کیمی نیست من نویسندشم
:|
راستی ip کیمیا قبلا ۵.۲۳۴.۲۲۲.۱۶۱ بود ولی جدیدا این شده ۵.۲۰۹.۲.۳۳
جریان چیه ؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
ای دونت نو
نیومده؟
واسه من از طرف کیمیا نظر خصوصی اومد که |سلام آجی چطوری؟| 
یعنی کیمیا نیست؟
پاسخ:
نه شاید به وب نیومده
  • بز بز قندی
  • نمیدونم..
  • خانومی مهربون
  • رهارو می.گه دیگه
    پاسخ:
    وات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
  • منظورت و نگرفتم
    دوهزاریم کجه خخخخخخخ
    پاسخ:
    میگم که بعضیا میان میگن :
    سلام کیمیا دلم برات تنگولیده بود خوشحالم که اومدی
    منم میگم:
    کی اومده که من خبر ندارم
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • اطلاعی ندارم :/
    پاسخ:
    هی 
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • خخخخخخخخخ
    چیدونم!!
    پاسخ:
    ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">