دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

داداش

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۰۳ ب.ظ

میدونستین که زندگی خیلی خسته کنندس 

والا دیگه دارم دیوونه میشم از این زندگی

مخصوصا از دست داداش چولمنگم 

وای نمیدونین چیه که اون قدر شوخه داره حرصمو درمیاره 

خدا نصیب گرگای بیابون نکنه

  • $بیتا$ ...

نظرات  (۱۰)

Do you have more great arletcis like this one?
  • علی محمدرضایی
  • سلام وبلاگ خوبی داری پایه ی تبادل لینکم دوس دارم بهم سربزنیم

  • مهدی اصغری
  • ...
  • فاطمه نظری
  • خخخ
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • خخخخخخ
    از خداتم باشه!!
    پاسخ:
    به چی میخندی اخه داداشی که ادم و اذیت میکنه هم خوبه ؟
    منم دقیقا فک کنم همین کارو با خواهر کوچیکم میکنم

    اونم میگه دیگه شور شوخی کردنو در اوردی

    ولی جواب من:زیبایی و جذابیت جدی داره ولی من دیگه شورشو در اوردم

    اونم بیشتر حرص میخوره:)
    پاسخ:
    وای از دست شما داداشا
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
  • الهی امین
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • خخخخخخخخخخخخخخخخ 
    بمیرم برات
    واقعا
  • صآب خونـِ
  • سلام
    اگه دوست داشتید و موافق بودید خبر بدید که وبلاگ های هم رو دنبال کنیم :)
    + امضا صآب خونه
    پاسخ:
    میشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">