دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

"قــابـل تــوجــه هــمـه"

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۵۴ ب.ظ



قــابــل تـــوجــه تـــون!


شـمــاه‍ـایــی کــه انـقـد تــو وبـلاگ هـا و صـفـحآت اجـتـمـاعــی


بــه پـسـتـای غــم و شــاد و جــالــب..‌.


لایــک مـیـدیــد


تــا حــالا بــه زنــدگــــی خــودت 


بــه حــال غــم و شــادت...


    لایــک دادی؟؟؟؟




👍ســوال کـیـمـیـا گـلـــی از هـمـه بـروبـکـس:)


  • kimia ...

نظرات  (۲۵)

خ
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • آره
    من به خوبیام لایک میدم و دادم
    پاسخ:
    خوبه
  • amirmohammad mirbabaei
  • اول سلام.
    دوم عید همتون پیشاپیش مبارک.
    و سوم:
    درسته زندگی مثل متن های غمگین تو فضای مجازی، ما میتونیم لایک کنیم، کامنت بزاریم.
    اما یه نکته، زندگی ما فضای مجازی نیست که هر متن شاد و غمگین رو لایک کنیم و زیرش یه قلب کامنت بزاریم.
    زندگی ما یک فضای واقعی هست، پس لایک هات میتونه تو پست بعدیت اثر بزاره، کامنت هات همینطور، و اما پست های شاد و غمگینی که میتونی بنویسی.
    پست هایی که میتونی بنویسی زندگی شماست.....
    اون پستی که مینویسی با توجه به لایک ها و کامنتهایی که زیر پست های قبلی گذاشتی شکل میگیره......
    پس اکه یک جا لایک یا کامنت اشتباه گذاشتی برگرد و اصلاح کن.
    .
    .

    امیدوارم منظورم رو بفهمید.
    پاسخ:
    گ فتم چی گفتی حق باشماس خخخخ
    بله
    همیشه لایک نداره ولی لایک تو دنیای مجازی یه جور دلگرمی واسه صاحب غم و دلخوشی برا اونیه ک شاده :)
    پاسخ:
    گرفتم چی گفتی
  • محمدمهدی اسدزاده
  • بسم الله
    سلام
    بله شما را دنبال میکنم

    پاسخ:
    خعلی ممنون
  • (ک) (شباهنگ)
  •   نه ندادم...
     حق با شماست..  :(
    پاسخ:
    :(
  • عرفـــــ ـــان
  • نه فکر نکنم :/
    پاسخ:
    عه:O 
  • مهســـــــــــــا ...
  • ن والا
    پاسخ:
    :-\ 
    پیشاپیش عیدت مبارک خانومی
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک
  • علیرضا یاغموری
  • آره
    من با خودم غصه هامو میگم
    بعد لایک میکنم
    تازه کامنتم میدم
    (:
    پاسخ:
    عالیه ک خخخخ
    اره
    پاسخ:
    :)
    نه دیه کسی مارولایک نمیکنه
    خودمونم خودمونولایک نمیکنیم منتظریم که مرگ لایکمون کنه
    پاسخ:
    Ok
    آره شده واقعا :)
    سال  جدید مبارک:)
    پاسخ:
    خوبه:-) 

    تو موقع هاى غم جاى لایک دادن نیست اتفاقن لایکش نمیکنم یه منفی هم میز ارم برا خودم اما برا خوبى ها چون میدونم ادامه نداره لایک برا چى اخه😐
    پاسخ:
    خخخخ

    دیونه:-) 
    من؟؟؟؟؟

    فقط گریه میکنم کاری به لایک مایک ندارم
    پاسخ:
    خوب کاری میکنی خخخخخ
  • فاطی نخودی
  • به بعضیاش ک خیلی پر رنگ بودن اره
    پاسخ:
    خوبع:-) 
    اوممم بعضی وقتا اره بیگ لایکم دادم:))
    پاسخ:
    خخخخخ

    خوبه
    من هم ندادم :|
    پاسخ:
    :(
  • رفیق خاموش
  •  کمی تا قسمتی:))
    پاسخ:
    :)
  • زهـــــرا (:
  • آره من لایک دادم بعضی جاها... زندگی یه جاهایی از یه جایی میزنه که خودتم فکرشو نمیکردی! حالا چه خوب چه بد...
    پاسخ:
    موافقم
    دروغ چرا؟ نه اصلا ندادم:|
    پاسخ:
    O_o
    ...............
    پاسخ:
    اوووهوووممم
  • نرگـ ــس ...
  • نه.. خخخ

    حال بد خودم لایک نداره که
    پاسخ:
    خخخخخ
  • خواندنی ها
  • تا الان دقت نکردم به این موضوع
    اما اره لایک دادم
    البته نه همیشه
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">