دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

ههههههههه

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۱ ب.ظ

ما بچه بودیم یه بازی بود به نام :

«همه ساکت بودند ناگهان خری گفت» …

صد برابر پلی استیشن ۳ لذت داشت !

  • $بیتا$ ...

نظرات  (۱۷)

سلام کیمیا جون خوبی دختر کجای نیستی زنده ای عایا؟؟؟؟؟
پاسخ:
اره باو زندم خخخخخ

راستی قضیه ی گوشی چی بود نازی گفتم:|

راستی رمز پست" پشمک" بزنی باز میشه پشمک بنویسی باز میشه😂
سلام خوبی کیمی چ خبرا دخب جوووووون نیستی کجای پس.میای راهپیمایی 13 ابان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
نه باو
سلام خوبی کیمیا.دل منم برات تنگ شده امروز رفته بودم مدرسه سانازم دیدم میگفت دختره کثافت رفته فرزانگان اح اح اح خیلی بده.لیلا پیشه خودمه.راسی رقیه نوری هم ازدواج کرده ولی با مهران ن.انقد گریه میکنه برا مهران.فعلا تا اینجا بسه بووووووووووووووووووچ
پاسخ:
امروز که جواب میدم اومدم بت سرزدمااااااا ؛)

قضیه ی رقیه چیههههه. 😱😨

سلام چطوری دخی
پاسخ:
سلام عزیزم...

واقعا دلم براتون تنگ شده به همه دخملاو دوس جونیا سلام گرم کیمیا گلی رو برسون قربونت دوست فابریکت کیمیاツ
سلام خوبی فدات .ببخشید توروخدا ما خونه نیسیم اومدیم تهرون خونه خاله اینا  بخاطر همون نمیشه زیاد نتو باز کرد
واااااای کیمی رمز wi-Fi رو کش رفتیم خیلی خوش میگذره جات خالی😉😉😉😉😃😂😁😀
پاسخ:
خخخخخ دیونه 
خووووش بگذره♥♡
سلام عیدتون مبارک خانوووومی
😙😍😛😜
پاسخ:
مرسی گلممم
کیمیا جان چرا نیسی خو نکنه قهر شدی یهویی ن ن ن ن ن ن ن ن 
تو تل خبر بده پس😉😄😃😁
پاسخ:
کوفت مگه شیما میزاره
عشقی نیسی چرااااااااااااااااااااااا  از این ب بعد اسم شد نفسی نفس واقعا هم نفسم اگه نباشم کلا کیمی تو میمیری
پاسخ:
خخخ
کووووفت بمیری

مردم از خنده
سلام کیمی جونم هستی گلم💖💕💜💛💚💗💘💘💞💟❤💋👄
پاسخ:
نه نیستم
  • هانی جووووووون💋❤💖
  • سلام عزیزم کجای نیستی چرا پس خانوووووومی😢😢😢😳😳😳😳فناتم رفیق بامرام 
    پاسخ:
    قربونت نفسى نفس
    سلام خوبی
    امشب شب جمعس وااااااااااااااااااای وااااااااااااای  یعنی چ خبره الان نصف
    شبی تو خونه تازه عروس و دومادا😱😲😱😱😱😱😱😱😱😱😱😖😻😻😻💑💏🎑
    پاسخ:
    درد 

    😂
    سلام ب همه شبتون بخیر 
    الان ساعت دقیقا۲:۲ بامداد من بیدارم التماس دعا
    دوست دارم کیمی جونم دلم برات ی ذره شده یخمک جونم کی میشه ببینمت آخه😢😭😭😖
    شبت بخیر عزیزم تو الان یجوری خوابی بمب هم بیدارت نمیکنه چ برسه ب من ک رفیقتم خخخخخخخخخخخ.تا فردا بازم میام ساعت  9  شب باش حتما میخوام بچتم باهات تو وب😚😘😙😗💏💑💋👄💙💕💔💓💜💛💚💟💞💝💘💗💚💛💕
    پاسخ:
    😂😂😂😂
    سلوش دختر خوب
    پاسخ:
    چى؟؟
    سلام عشقم خوبی چ خبرا. وای کیمیا مدرسه داره شروع میشه دلم گرفته یجورایی ن تو هستی ن لیلا اخه من نگین رو میخوام چیکار ای خددداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    پاسخ:
    😂نگىن
    مرسی منم خوبم
    پاسخ:
    بیا پست جدید رمزشم گفت شیما
    سلام خوبی دختر

    پاسخ:
    ملسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">