دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

سلامی دوباره ی دوباره....‌

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ق.ظ

خب بازم سیلام^_^

من هنو نیومدمممم که....

به جان خودم قسم میخورم 

که

نت ندااااارم

ندارم..‌‌.

حالا بعضی موقع ها میومدم و پست میزاشتم

اونا یهویی بودن


لازم به ذکره که بگم:

بی معرفتم نیستم باور کنید

فقط نت ندارم

با شوما هم هستم اجی فاطمه خخخخ

بای 


  • kimia ...

نظرات  (۱۶)

Thanky Thanky for all this good innromatiof!
سلام وبت خیلی باحاله
خوشحال میشم به وب من هم سری بزنی
اگرم دوس داشتی باهم دیگه تبادل لینک کنیم
عاغا ماکه چیزی نگفتیم خخخخخ
منم دیربه دیرمیام چون درس دارم ولی وقتی میام به همتون سرمیزنمااااا توهم یه سری پایی دستی چیزی بزن خخخخ

راستی سلام



  • من یه طلبه ام
  • سلام علیکم

    اجی قربونت دردونه خانوم..

    ان شا الله موفق باشی..

    حلالم کن.. شاید برم مشهد..

    التماس دعا دارم.. دعا کن که بلیط حور شه.. برای عاشورا و تاسوعا میخوام

    التماس دعای فرج
  • امین بوستانی
  • یادی از ما نیز بنما
    خخخخخخ
    بعد ماهی اومدم
    هیچکی نظر نداده
    خل شدم
    کی گفته بی معرفتی
  • ♥ محجبه ♥
  • و ما هم چنان منتظر :-P
  • عبداله سعادت
  • سعی کن کسی که تو را می ببیند، آرزو کند مثل تو باشد.
    از ایمان سخن نگو ! بگذار از نوری که در چهره داری، آن را احساس کند.
    از عقیده برایش نگو ! بگذار با پایبندی تو، آن را بپذیرد.
    از عبادت برایش نگو ! بگذار آن را جلوی چشمش ببیند.
    از اخلاق برایش نگو ! بگذار آن را از طریق مشاهده تو بپذیرد.
    از تعهد برایش نگو ! بگذار با دیدن تو، از حقیقت آن لذت ببرد.
    بگذار مردم با اعمال تو، خوب بودن را بشناسند. التماس دعا    آدرس:saadat52.blogfa.com   آزران وطن من  نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم
    پاسخ:
    لینک شدید...
  • آقای سر به هوا ...
  • منتظریم ...
  • مهدی اصغری
  • هه
    فدات بشم جیگر اشکال نداره 
    عزیزی
    منتظریم همچنان!!!
  • nafas sadat mosavi niya
  • ای وای
    قبووووووووول زودی بیاااااااااااااا
    دلم تنگیده
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • :-\
    منتظریم
  • مهدی جباری
  • پست های جدید لاین و وایبر ؟؟
    پست های عاشقونه با عکس ؟؟
    پست غمناک با موزیک عاشقانه ؟؟
    جوک های جدید لاین و وایبر ؟؟
    استیکر های جدید تلگرام ؟؟
    روش ساخت استیکر ؟؟ 
    عکس های بازیگران ؟؟
    بیوگرافی بازیگران با عکس زن و بچشون ؟؟
    ترفند های جدید ؟؟

    همه و همه در نکافان
    یکی از وبلاگ های برتر ایران

    http://www.nekafun.blog.ir
    پاسخ:

    بلع

  • علی شبگرد
  • باش قبول ما همچنان منتظر آمدن شما هستیم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">