دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

کیک میخواید عایااا!!

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۱۹)

  • محمدرضا زال آقایی
  • سلام آبجی خیلی وبت جالبه
    راستی من سه تا وبلاگ دارم که یکیش خیلی بازدیدش خوبه اگه مایلی هر سه تا وبمو لینک کن منم توی هر سه تا وبم لینکت کنم؟ نظرت چیه؟
    تبادل لینک مهمترین چیزیه که توی نتایج گوگل مهممه و آمار وب رو بالا میبره

    خبرشو بده داداشی
    وب هامم اینان
    http://m4810.blog.ir
    http://alone-download.blog.ir
    http://alone-download.rozblog.com
  • لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی
  • اووووووم الان خودم میرم درست میکنم

  • خانومی مهربون
  • بدو برام بفرست 2 تیکه

    نه نمیخام
    :(
    از محالات میاشد
    پس چی فک کردی نمیخاااااااااام؟؟خخخ

    منم میخوام 
    کیک موخوام :((
    پاسخ:
    بیفرما
  • مهدی اصغری
  • موخوام
    پاسخ:
    خخخخ
    ممنون یه نفری برامون درست میکنه  مفرسته
    پاسخ:
    خخخخ
  • مجید مستانی
  • قندم میره بالا ......

    خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    نخور
  • کیکاووس ضیغمی
  • سلام.
    اگه دست پخت خودته حتماً میخورم 
    شاد باشی
    پاسخ:
    اره دس پخت خودمه
    خوشمزه و شیرینو آبدار تازه، دیگه طاقت ندارم دستم درازه!
    آخ دهنم آب افتاد دلم به تاپ تاپ افتاد!!!
    پاسخ:
    خخخخ
    بیار با هم بخوریم
    پاسخ:
    چششششم
    سلام..خبری نداری هنوز؟؟
    پاسخ:
    نچ
    عمو می خواد..
    بده به عمو..........
    پاسخ:
    بیفرما عمو
    بده من بخورم
    بدههههههههههههههههههههههههههههه
    پاسخ:
    بیفرما
  • nafas sadat ......m
  • به به
    پاسخ:
    بعللله
    هوم
    پاسخ:
    چی
  • فاطمه نظری
  • سلام
    ماشالله چقدر زود زود پست میذارین
    من تا اونایی رو که ندیده بودم دیدم 2ساعت طول کشید
    پاسخ:
    خخخخخخ
  • یار عبد فاطمه
  • معلومه که 
    میخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوام
    پاسخ:
    چه خوب بفرماید 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">