دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

زمان گذشت و رفت بیخیالش شو

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۹ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۹)

  • کیکاووس ضیغمی
  • سلام....امان از این چند دقیقه باقی مانده....
    شاد باشی
    پاسخ:
    تشکر
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • لایککککککککککککک
    پاسخ:
    میسی
  • nafas sadat ......m
  • لایک.
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • لایک
    لاااایک
    پاسخ:
    تشکر
  • ✿شمیم زندگی✿
  • عکسش عالی
    منبع عکس؟
    پاسخ:
    منبعش خودم هستم

    از جایی کپی نمیشن خودم اپلود مینمایم 

    و متنا هم کار خودم هستن
  • یار عبد فاطمه
  • میشم اجی جونم
    لایک
    پاسخ:
    فدات
  • نارین ♡ گلی
  • لاییییک
    پاسخ:
    مخسی
  • مهدی اصغری
  • چرا میخندی خو؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    اخه دارم از خودم برا عکسا عنوان که مث عکسا هس درس میکنم همون متن عنوان



    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">