دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

دوس داشتن❤

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۸ ب.ظ

باران بند آمد ولی نبودن تو همچنان می بارد


باران بند آمد


ولی دوست داشتن تو بند نمی آید.


  • kimia ...

نظرات  (۱۱)

زیبا بود
پاسخ:
تشکر
  • لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی
  • :(((((((((  لایــــــــــــــــک
    پاسخ:
    تشکر
    میخوای بندش بیارم؟؟
    پاسخ:
    چی؟؟!!!
  • یار عبد فاطمه
  • دردونه کی عاشق شدی؟
    پریروز که من پرسیدم چرا دلت گرفته؟عاشق شدی؟گفتی نه
    پاسخ:
    من علظ کنم عاشق شم من .........بیجامیکنم بدون اجازه شوما عاشق میشم
    ای ناقلا کیو دوس داری؟
    پاسخ:
    دیگه دیگه
    هوم....
    زیبا بود...تشبیه خوبیی بود...
    پاسخ:
    تشکر
  • نارین ♡ گلی
  • کیمیا عاشق شدی !؟!؟!؟!؟
    پاسخ:
    اره فک کنم

    چطور؟؟؟؟
    لایک
  • nafas sadat ......m
  • لاییییییییییییک.
    لایک
    پاسخ:
    مخسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">