دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

......؟؟؟؟؟

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ق.ظ

سیلام به همه😃


به نظرتون وبم چه جوری هس


1-عالی

2-متوسط

3-مسخره


منتظره جوابتونم



اگه جای من بودید


چه پستایی دوس داشتید بزارید


1-پستای طنز

2-عاشقانه،غمگین

3-منطقی و پندآموز



چه پستیایی برا وبم خوبه؟؟


همه جواب بدین


ممنون😊

  • kimia ...

نظرات  (۸)

عاشقانه دیگه خز شده، پند آموز رو من خعلی دوس دارم
پاسخ:
وبت که 1 :)
پستم 1-2-3
همه جور پستی به وبت میاد! اخه همه خوشگلاش رو میزاری :)
پاسخ:
اخییییییی

میسی
وبت واقعا قشنگه 

من متلب های طنز دوست دارم!!!!

یادت نره به من سر بزنی shingo.blog.ir

قول بده😄😄😄   خداحافظ ،گریه ام میگیره برم  آخه وبلاگت خیلی خوبه😢😢😢

پاسخ:
ای جانم فدامدا 

میام وبت
همشون خوبن..
لازم نیست حتما یکی رو بنویسی تو وبت...
خو همه رو بزار مخاطبت بیشتر میشه..
پاسخ:
آهان!

چشم
  • مهدی جباری
  • فحش بزار !! شفتیا !!!

    ی چیزی که حس میکنی بیشتر مردم میرن دنبالش...
    پاسخ:
    دهه بی ادب بهم گفتی منم گفتم چی بزار
    هر جور راحتی عمو جون...
    پاسخ:
    چی شد؟؟؟
  • مهدی جباری
  • وبت خوب....اما ی مشکلی داری...

    ورودی گوگل نداری...بگو چرا...؟؟

    چون عنوان های خوبی نمیزاری ...

    الان مثلا این میشه عنوان ~~~  " ??? "

    کی توی گوگل ؟ سرچ میکنه...
    پاسخ:
    اره والا پس چی بزارم خب!
  • مهســـــــــــــا ...
  • باید بگم وبت از عالیم عالی تره...

    دوس داشتم پستای طنز بزارم...
    پاسخ:
    میسی جانم

    من خودمم پستای طنز دوس دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">