دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

ارزو!!!

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۱ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۹)

Haljllueah! I needed this-you're my savior.
سلامتی آقا امام زمان و فرج ایشان... یعنی میشه؟؟!؟؟
پاسخ:
ツارزوتو دوس دارم
یه برنامه نویس عالی بشم!
پاسخ:
ایشالا
راستش من خیلی زرنگم اروز میکنم تموم ارزو هام برابرده بشه همه همشون.اون وقت من بهترین ادم رو ی کره زمین میشدم والاااا.اما نه خدایی ارزو میکنم که عاقبتم به خیر بشه.
پاسخ:
ایشالا
آرزو میکردم همه ی آرزوهام برآورده شه :)))
نه ولی جدی آرزو میکنم آبجی آینازم حالش خوب باشه و خوشحال باشه :( خیلی وقته ازش خبری ندارم :(
دلم براش یه ذره شده :(
پاسخ:
ایشالا به ارزوت میرسی
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
پاسخ:
کووووووووووووووووووووفت
آرزو میکنم حال مامانم خوب بشه
پاسخ:
ایشالا ارزوت براورده شه
اولیشو نمیگم و دومی اینکه خدمتو زود تموم شه و ی شاستی بلند خوشگل تا چند سال آینده بگیرم...خخخخ
پاسخ:
ایشالا بهتره بیشتر به فکر آرزوی اولت باشی پسر خاله
  • عبد حسین فاطمه
  • تو مصاحبه حوزه قبول شم
    پاسخ:
    ایشالا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">