دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

کیا؟؟؟

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۰ ب.ظ


من 


اردیبهشتیم


چه میشه کرد پر احساسم دیه 


خخخخخح


ماه خودتو بگو;-) 

  • kimia ...

نظرات  (۱۷)

من 18 فروردین
پاسخ:
ولی آبانیا.....دیه هیچی دیه....



نااااابننننن...خخخخ...بعله ما اینیم دیگه...
با افتخار اسفندیم!
فدای خودم تیییییییییییییییر برنده
پاسخ:
خخخخخخ
فروردین.
پاسخ:
ایول
همه آبانیا...خخ
پاسخ:
همه جعفریاااا

نه بابا!!
  • سهیلا (کاتارسیس)
  • سعی نکن منو دور بزنی! نمیشه :)
    پاسخ:
    چشم
    شهریور.دوست داشته باشم خیلی حرفه
    اخوی هم دی ماهیه....یه دنیا برات ارزو کرده
    پاسخ:
    چی شد؟؟؟

    نفهمیدم
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • آذر.....البته از اسمم پیداست....
    پاسخ:
    خخخخخ

    اره
    مهر
    سری بزنید
    پاسخ:
     چشم:-) 
  • یار عبد فاطمه
  • بودن با من لیاقت میخواد پس لطفا اویزونم نشین
    البته دردونه باتو نیستم ها.تو عزیزمی
    پاسخ:
    بله چشم


    پس من لیاقت اینو دارم که با شوما باشم؟
  • کیکاووس ضیغمی
  •   سلام 
    من آبانی هستم اما نتونستم بفهمم تعریفت از آبان ماهیا چی بود
    شاید آبان ماهیا خنگند و خودشون خبر ندارند..
    شاد باشی
    پاسخ:
    خخخخخخ

    نه بابا
  • ❤❤ رضا ❤❤
  •  اردیبهشت
    مصادف با میلاد امام رضا و تولد مامانم
    پاسخ:
    چه باحال


    خخخخخ
    بهمنم:)))

    پاسخ:
    چه باحال
  • مهدی جباری
  • چی ؟؟ جدی میگی ؟؟

    منم 23 اردیبهشت هستم...
    پاسخ:
    نه بابا

    تولدمون نزدیک همه خخخخ

    18اردیبهشت خخخخخ
  • ❤❤ رضا ❤❤
  • منم مثل شما پر از احساس
    پاسخ:
    خخخخخ

    بعله دیه اردیبهشتیا کلا احساسین
    من هم فروردینی ام هم اردیبهشتی....
    نمی دونی کی  به دنیا اومدم؟)))::
    پاسخ:
    خخخخخ

    نه بابا نچ نچ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">