دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

پیشنهاد میکنم همه بخونن همه😊

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ

ما دخــــ✿◕ ‿ ◕✿ــــتریم!

باید یاد بگیریم که کلاس بذاریم! که ناز کنیم !

اونا خیلی بیجا می کنن مارو ناراحت کنن!

... خیلی بیخود می کنن اشکمونو دربیارن!

اصلا برا چی به یه موجود مذکر اجازه می دیم شادی

زندگیمونو ازمون

بگیره؟!

این اسمش عشق نیس!

کسی که عاشق تو باشه،

هرگز نمی تونه غمتو ببینه!

چه برسه به اینکه خودش عامل غمت باشه!!

... من م!

دخــــ✿◕ ‿ ◕✿ــــترونه ناز میکنم!

دخــــ✿◕ ‿ ◕✿ــــترونه فکر میکنم!

دخــــ✿◕ ‿ ◕✿ــــترونه احساس میکنم!

دخــــ✿◕ ‿ ◕✿ــــترونه استدلال میکنم!

 دخــــ✿◕ ‿ ◕✿ــــترونه زندگی میکنم!

غم رو اشتباهی توی فرهنگ دخــــ✿◕ ‿ ◕✿ــــترونه ی

ما جا دادن!

عاشق شو، که زندگی کنی!

یک عمر، زندگی کنی!

اما حواست باشه،

با حسای الکی که این روزا به عشق تعبیر می شه،

به زندگیت کوچکترین خدشه ای وارد نکنی....

من دخــــ✿◕ ‿ ◕✿ــــتر ام، و افتخار میکنم که

دختر بدنیا اومدم

به افتخاره همه دخــــ✿◕ ‿ ◕✿ــــترا..!

  • kimia ...

نظرات  (۳۱)

💟نذر کردم تا بیایی هر چه دارم مال تو💟

چشم های خسته و پر انتظارم مال تو

یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو

آرزویم هیچ ، قلب بی قرارم مال تو . . 

بابا ما که چیزی نگفتیم...
شما خودتون بد فک میکنین..
ما هم همین و میخوایم..
پاسخ:
اهان!


  • مهدی اصغری
  • سلام
    چطوری آبجی؟
    پست جدید نذاشتی پس چرا؟
    پاسخ:
    سلام

    خوبم

    چشم میزارم
  • لی لی افشاری
  • ...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
    ...........|..........*____* ........|||"|""\___
    ...........|________________ _ |||_|___|)
    ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)''


    به انداره یه کامیون وبلاگم رو آپ کردم بدو بیا...


    اگه بیای واسم کامنت بذاری با کامنتام وبتو تیر بارون بیکنم به مولا

    پاسخ:
    چشمم
  • لی لی افشاری
  • لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایک...


    اووووخ...جوگیر شدم جیغ کشیدم خانواده نگران شدن...


    لایک...مرسی کیمیا جونم:)

    پاسخ:
    اخ خانواده اوووووه


    تنکس
  • مهلا اقاکاظم
  • اوهوم...خوب بود! با اینکه فمینیسمم ولی به سلامتی اونی که مهم نیست جنسیتش ولی مهمه انسانیتش وکلی هم شرف وغیرت داره! مرسی :|
    پاسخ:
    اره خدایش

    مهم نیس جنسیتش چی هس
    سلام کیمیا جونم منم وب جدید باز کردم اصلا سردر نمیارم  اینجا کجاست
    پاسخ:
    نگران نباس سر درمیاری 


    هم شاخ هههههه:-) 
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • پرندگان به برکه هاى آرام پناه می برند
    و انسانها به دلهاى پاک
    زیرا دلهاى پاک همچون برکه هاى آرامند
     و دیگران بدون هیچ وحشتى به آنها اعتماد می کنند
    خوشا به حال آنانى که مایه آرامش دیگرانند.
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • هزار تا لایککککککککککککککککککک
    پاسخ:
    میسسسسسسسسسسسسسسسی😄
    به افتخار هممون
    دس جییییییغ هولاااااااااااااااااا
    پاسخ:
    هولاااااااااااااااا🙌🙌🙌
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • اعصاب معصاب نداریا
    انقدر هم حرص نخور پوست صورتت خراب می شه خخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    وااااای

    ازدست پسلا اعصاب  نذاشتن برام که



    هههه
  • فاطمه نظری
  • سلام
    مارادخترخانم مینامند
    مضمونی که جذابیتش نفس گیراست
    دنیای ما نه با اشک وگریه معنامیگیرد نه باافسون
    اماهمه ی اینها راهم دربرمی گیرد
    گریه ی کردن قدرت مانیست
    قدرت روح ماست
    متن زیبایی بودکیمیاجون
    یاعلی
    پاسخ:
    وااااای

    میسی گلم

    متن تو عالی بود😉
  • نـیلو بانـو :)
  • سلام 
    آجی من از جنس خودم بدم میاد ...
    :(((

    آخه ما دخترا خیلی بدبختیم از لحاظ همه چی ...
    :(
    پاسخ:
    واااا نگو اجی 
  • آقای سر به هوا ...
  • قشنگ بود ، لایک !
    31 تیر ! تولدم مبارکککککککککککککککککککک ! آپــــــــــــــــم !
    پاسخ:
    تولد تولدت مبارک
    عالی بود
    پاسخ:
    بله
  • کیکاووس ضیغمی
  • سلام بر شما
     خودمونیم این هم جزو نازهای دخترونه بود اینطور نیست؟
      بهر حال خیلی زیبا بود ....پیروز باشید
    پاسخ:
    فک کنم اره😊
  • دیوید مدیر سایت پرپروک
  • وب خوبی داری 

    همگی مهمون وب من :D
    پاسخ:
    حتما میام
    😄
    اینقدر واسه خودتون نوشابه باز نکنین..خخخ...امان از دست عشق
    پاسخ:
    ,عشق خخخخخ

    همش کشکه😊
     " L i k e "
    .
    .
    .
    واسه پسلا  هم بنویس

    پاسخ:
    نه دخملا

    خوبه


    پسلا نیاز ندالن😊😄
    اونم مث تو 18 اردیبهشت به دنیا امده اجی خیلی جالبه
    پاسخ:
    واااااااااااااااای
  • مهدی اصغری
  • دستت درد نکنه آبجی پس ما باعث ناراحتی شما هستیم؟
    پاسخ:
    نه بابا😉

    اون ذکر شده بعضی ها😊
  • مهدی اصغری
  • اصلا هم پسر باعث ناراحتی نیست.
    خودتونم خوب میدونید
    پاسخ:
    هست 😃

    لااااااااااااااااااااییییییییییک

    پاسخ:
    بعله😆
    این وسط دهن ما کاملا سرویسه!
    پاسخ:
    خخخخخخ

    نه بابا😁😂😊
    لایییییییییییییییک.
    پاسخ:
    😆
  • ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
  • liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike
    :)
    پاسخ:
    میسی😊
  • رضا فاطمی
  • اینجوری نگو ما حسودیمون میشه وااااااااااااااا....
    پاسخ:
    خخخخخخ

    حالا بدونید ما کی هستیم هههه😆
  • خانومی مهربون
  • Like
    پاسخ:
    😉
  • ❤❤ رضا ❤❤
  • به افتخارشون
    پاسخ:
    بعله
  • ❤❤نیلوفر ❤❤
  • قشنگه
    پاسخ:
    تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">