دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

9انسان

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۰ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۹)

سلام عزیزم خوبی رفیق
پاسخ:
علیک سلام رفیق گلی
من همه رو پیدا نموییدم ^_^
  • Golshid Mohammadi
  • خب بستگی داره کدومو آخر پیدا کنین من به ترتیب تصاویری رو که پیدا کردم رو میگم
    1 صورت بزرگ مرد
    2 مردی که تیو صورت مرد ایستاده
    3 زنی که کنار مرده
    4 بچه ای که بغل زنه
    5 چهره مردی که بالای عصای مرده ( البته این تصویر کیفیتش پایینه من توی نت گشتم یه تصویر با کیفیت بالاتر رو پیدا کردم و دیدمش )
    6 مردی که بالاس
    7 زنی که مقابل مرد بالاس
    8 ( درباره ی 8 و 9 مطمئن نیستم ولی خب میگم حالا ببینیم چی میشه ) سنگ هایی که بالای سر مرد بزرگ قرار دارن تقریبا اون سنگ وسطیا میشه تصویر یه انسان رو دیدم
    9 بالای ستون سمت چپ تصویر نصفه ی یک انسان هستش یعنی اون سنگی که بالای ستونه انگار که یه انسانه
    خب مهم اینه که مخم آک بند نی ولی اینکه خیلیا میگن تو سایس یا کنار سگه اصن مگه میشه آخه سایه ها که مبهمن یعنی به همه چی میخورن الا انسان سایه ی سگ هم ببخشیدا خب سایه ی سگ شبیه سگه چرا باید توش سایه ی انسان دیده بشه :\
    من باهوشمممممم
    پاسخ:
    اگه ادمارو یافتی بعللله
  • علی شبگرد
  • نهمی رو سنگ فرش یا پیش سگه باید باشه اونجاها فقط صورت نبود دیگه :/
    پاسخ:
    خخخ
    9 تاااااااااااااااااااا!!!

    پیداااااااللل کردمممممممم!!!

    هه هه هه هوووورااااااااااا
    پاسخ:
    ایول
    ۸تا...نهمی هرچی باشه طرفای اون سگه باید باشه
  • علی شبگرد
  • 8 تا پیدا کردم چشام در اومد نهمی رو پیدا نکردم :/
  • عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir
  • agha ta 6ta peyda mishe baghish kojas???:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">