دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

دلت براى کى......

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۸ ب.ظ


خودم دلم براى


دوست معرکم


زهرا: زازا جون


خعللللى دوسش دارم



  • kimia ...

نظرات  (۱۵)

خودش میدونه کافیه
پاسخ:
شقی رومیگید ازه بیجاره وقتی پیام میدید هول میشه

خخخخ
زازا خیلی آشناست...خخخخخ
پاسخ:
نه اسمش اشناس
زازا خیلی آشناست...خخخخخ
پاسخ:
این زازا با اون زازا فرق داره این نامزد کرده
عزیزمه خعلی دوسش دارم از اون که شما گفتید خعلللللی خوشمله
  • مهدی اصغری
  • بعله واقعا دلم واسه آقا تنگه
    دلم واس نت تنگ شده بود خخخخ
  • علیرضا جوادزاده
  • همون دو تا دوستی که گفته بودم
  • مهدی اصغری
  • امام زمان عجل الله
    پاسخ:
    واقعنی؟؟!!!!
    واسه خودم قبلا خیلی خوب تر بودم
    آخی!
    ایشالا از نزدیک میبینیم گلم!!!
    منم همینطور!
    پاسخ:
    خدا از دهنت بشنوه
    ایشالا هردومون ببینیمشون!!!:)
    پاسخ:
    ایشالا

    چن روز پیش تو خواب دیدمش بهترین روز زندگیم بود
    برا دوستم هیوا که توی یزد هست:(
    پاسخ:
    منم زهرا
  • علی شبگرد
  • خودم :( قبلا خیلی فرق داشتم :(
    پاسخ:
    خخخخ
  • aRqavan ..........
  • عشقم :"(
    پاسخ:
    اخه عزیزم
    با تبادل لینک موافقین؟

    پاسخ:
    بعللله
  • Fatemeh sadatmand
  • خدا به معنای واقعی
    سلام خواهری :)
    پاسخ:
    سیلام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">