دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

کدوم رو میکشتی ؟؟؟!!!

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۸ ق.ظ



😂همه میدونن

من کی رو میکشم

و اون کسی نیست

جز1

جاستین بیبر لعنتی o_0


خودم با اون تفنگ یکی تو مغزش خالی میکردم


چه کیفی داره اخییییییش👏


موفق شدم بکشمش هورااااا🙌

  • kimia ...

نظرات  (۱۵)

همشون رو میکشتم لعنتیا
پاسخ:
با یه گلوله؟!!!!!
  • سید مجتبی خوش نظر
  • سلام به وب من که آدرسش هم perfect-learning.blog.ir هست سر بزن آموزش های خوبی میزارم :)
    پاسخ:
    چشششم همین الان
    1111111111111111111111115555555555
    پاسخ:
    ایول
    قطعا یکی از این دو نفر:
    نیکی میناژ یا آیسان باربی!
    چون تا حالا اسشمون را هم نشنیده بودم!
    پاسخ:
    خخخخ
    3
    پاسخ:
    اره باهات موافقم

    اما 1دیگه هیچی نمیشه گفت
    1 و 3 و 5
  • علی اصغر گنجعلی
  • من جاستین رو میکشم
    ولی اگه قرارباشه بهم یک تفنگ با یک گلوله بدن خودم یک گلوله دیگه میارم و امیرحسین رو هم میکشم
    درضمن ناراحت شدم دیدم نیکی میناژ اسمش توی لیسته
    من عاشق آهنگاشم
    تو هم که دیگه میدونی که من حتماااااااااا 1 روبروی میکشمممممممم!!!



    اییییییشششش راحت شدیم از این آدم فاسد!!!
    من یکی دیگه رو می کشتم اینا ارزش ندارن :))
    شماره 3 به نظرم JJ باشه ها!
    و تفنگ هم 2 تا لول داره!
    این تو کلت ها بی معنیه!
    :))
  • عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir
  • khodamo mizanam ta az dase ina khalas sham :)
    فقط 1

    دومی با اون دهن گشادش

  • علیرضا جوادزاده
  • معلومه ساسی مانکن چون استقلالیه
  • مهدی اصغری
  • 1
  • علی شبگرد
  • خودمو میکشتم از دست همشون راحت میشدم :|
    یا اون کسی که تفنگو با یه گلوله بهم داد تا یاد بگیره به تعداد بده :|
    پاسخ:
    خخخخخ درست میگید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">