دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

اهنگی که هیچ وقت ازش...

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۱ ق.ظ


من خودم آهنگ 


احمدسولو و بهزادپکس


رگ بارون زدم


خعلللللی باحاله

  • kimia ...

نظرات  (۸)

فقط مهدی احمدوند .عاشق صداشم.اهنگ عشقم فوق العاده است
پاسخ:
اره منم مهدی رو دوس دارم 

مخصوصا اهنگش به اسم نارفیق و چن تا دیگه.....
  • علیرضا جوادزاده
  • شهرام شکوهی و بهنام صفوی .......



    پاسخ:
    ایول
    آهنگ باتو از

    امیر تتلو!

    البته چند تایه دیگه هم هستنااااااا!!!
  • عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir
  • ARMIN 2AFM
    من هر اهنگی رو اینقدر گوش میدم که از شعر و خوانندش متنفر میشم اهنگی نیست که از شنیدنش سیر نشم
  • aRqavan ..........
  • love story
    :)
  • مهدی اصغری
  • آهنگ من با صدای محسن یگانه
  • علی شبگرد
  • آهنگ "من از این شهر میرم"  از امیرعلی بهادری
    پاسخ:
    نشنیدم 

    ولی سر فرصت میشنوم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">