دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

کدوم حس قشنگه....

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۹ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۲۳)

8888888888 من عاشق برفم
بارون
 همش ولی برف بیشتر
  • امین سوهانی
  • برف ، باران ، دریا
    به ترتیب طلوع...برف....دریا....دشت....پاییز..بارون...کویر...ماه....غروب
  • مهلا اقاکاظم
  • سلام کیمیا من مهلام .گفتی بیا سر بزن ..اومدم خوندم عالی بود توهم که هم سن منی اجی من نمی دونم اهل کجایی؟چه رشته ای میخوای بخونی؟حال داشتی بیا بهم بگو عزیزم بابای
    پاسخ:
    چشم خواهری
  • آیسان رحیمی
  • 1و 3 و 4
    پاسخ:
    چه زیبا
    به ترتیب
    ۸
    ۶
    ۷
    پاسخ:
    خعلی هم عالی
    7
    پاسخ:
    تشکر
    غروووب و بارووون
    پاسخ:
    ایول غروب و باهات هستم
    بله،لینک شدی. 
    پاسخ:
    تو هم لینک شدی اجی
    4
  • mahdi salmaninejad
  • باران
    راستی وب خوبی داری بازم به من سر بزن
    پاسخ:
    چشم
  • علی اصغر گنجعلی
  • ماه
    پاسخ:
    بعللله
  • عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir
  • haaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaash
    پاسخ:
    خعلی هم عالی
  • بهاره تهرانی
  • فقط٤
    پاسخ:
    بعللله
  • بهاره تهرانی
  • فقط٤
    پاسخ:
    بعللله
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • همه موارد
    پاسخ:
    فدااااااات خواهری
    4 اونم خیلی زیاااااااااااد بهم آرامش میشههههههههههه!!!
    پاسخ:
    دمت گرم
  • مهدی اصغری
  • 7
    ماه وبرف:)))))
    پاسخ:
    بعللله
    به ترتیب 6-7-4
    پاسخ:
    ایول
  • علی شبگرد
  • همشن :)
    پاسخ:
    ههههه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">