دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

خواسته دخترای امروز ؟؟

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۲ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۱۳)

10 من اگه ده باشه همشون دارم.
  • عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir
  • chera has
  • عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir
  • chera has :)
    عشششق
    دخدرای امروزیو نمی دونم...مال من که تو هیچکدوم نبود
    موافقممممم

    3333 خیییییییییییییییلیییییییییییییییییی بهتررررررررررررررررههههههه
    دخترای امروزی : 2
    ولی خودم واقعا 3 رو دوس دارم
    پاسخ:
    اخ گفتی من جز اون امروزی هانیستم

    3رو عشق است
    یا شایدم همشووووونووو
    پاسخ:
    نه اجی
    11
    12
    پاسخ:
    درس مینموید
  • عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir
  • 2 :)
    پاسخ:
    Noooooooo

    اصلا اینطورنیست
    از نظر من 1 و 7
    پاسخ:
    بعللله
  • مهدی اصغری
  • شما باید بگی
    من نمیدونم
    پاسخ:
    نمیدونم باید از اجی ها بپرسیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">