دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

اسم بهترین دوستت .....

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۰ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۱۸)

نسیم
پاسخ:
نسیم!!!!!



khoda


پاسخ:
اره
مهرناز و ایدا
ملیحه و فرزانه
  • علیرضا جوادزاده
  • خودم رشتیم دلم برای هر دوشون تنگ شده واقعا وقتی دوستت میزاره میره تازه میفهمی چی از دست دادی
    پاسخ:
    اخ گفتی
  • علیرضا جوادزاده
  • دو نفرن امین از تهران 


    سهراب از تورنتو کانادا





    پاسخ:
    اااااا
  • عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir
  • dokhtar k nadaram 
    vali pesar daram k hichkodom bedard nemikhoran 

    زهرا
  • aRqavan ..........
  • هیچکی...:)
    زیادن بوخودا...حال ندارم بگم
    البته سو تفاهم نشه ها....واقعا بهترین دوستامن...خوب به تعریف هر آدمی از بهترین دوست بستگی داره...اکثرا معتقدن اونی که بتونی رازتو بهش بگی و در هر موردی صحبت کنی بهترین دوستته....اما خوب نظر من این نیست
    بهترین دوست ندارم...
    من عاشق چن تا از دوستامم
    پاسخ:
    اخه مث من منم عاشقشونم
    بهترین ندارم

    همه معمولین
    پاسخ:
    وااااا
    مگه میشه ؟؟؟!!
    موجود نمی باشد.
    پاسخ:
    دختر موجود نمی باشد حتی من چرااااا؟؟؟؟
  • عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir
  • nadaram :(
    پاسخ:
    دختر پسر فرقی نمیکنه
    چراااااااااااا میخواستم بگم بعدش تو دوست صمیمی منی!

    تو که اصنننن فراتر داریییییی!!!
    پاسخ:
    فدات
    اسمش مهرناز!

    اسم دوست صمیمی!!! 
    پاسخ:
    پس من دوستت نیستم

    الکی مثلا من دوست ندارم
  • مهدی اصغری
  • مجید
  • بز بز قندی
  • من هیچ دوستی ندارم ولی خییییلی وقت پیش با یکی دوس بودم اسمش مریم بود...عشقم بود ...مدرسه هامون جدا شد حیییییییییف
    پاسخ:
    اقعا حیف

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">