دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

اشنا ترین غریبه......

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۵ ب.ظ




وقتی دو عاشق از هم جدا میشن ...
دیگه نمیتونن مثل قبل دوست باشن ...
چون به قلب همدیگه زخم زدن ...
نمیتونن دشمن همدیگه باشن ...
چون زمانی عاشق بودن ...
تنها میتونن آشناترین غریبه برای همدیگه باشن ...

  • kimia ...

نظرات  (۵)

  • رها تر از دریا
  • بدترین حس تو دنیا همینه


    پاسخ:
    اره درست میگی
  • عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir
  • پاسخ:
    ❤❤❤
  • بز بز قندی
  • آخییییییییییی...
    من به یکی از رفیقام نارو زدم دلم میخواد باهاش آشتی کنم ولی...
    از وقتی بهش نارو زدم خییییییلی تنها شدم...
    پاسخ:
    اخه عزیزم
    واقعا بد وضعیتیه

    تجربه کردم هق هق
    پاسخ:
    عزیزم
    نوچ!
    کینه ای و دشمن هم!
    حداقل من تجربشو دارم :))))))))))))))))))
    پاسخ:
    واااا نه این و نکید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">