دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

چه جور ادمی هستی....

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۶ ق.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۱۳)

  • علیرضا جوادزاده
  • مغرورم باحالم انرژی منفی تولید میکنم خیلی حرف میزنم 
    پاسخ:
    چه باحال 

    خخخخ

    5

    2.
    خدا صبربده به اونی که با من همنشین میشه
    پاسخ:
    هههههه
    من همش هستم :|
    فقط بستگی به مکانش داره
    پاسخ:
    ههههه
  • علی شبگرد
  • 1
    پاسخ:
    دیگه همه شدن کم حرف!!!!
    کپی کردم
    5
  • عباس حسینی
  • سلام
    ممنون که بهم سر زدی
    وبلاگ شما هم زیباست
    من1 ام
    پاسخ:
    سپاس
  • مهدی اصغری
  • 5
    4!!!!!
    اوووفففففف
    پاسخ:
    خخخخخ
  • عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir
  • 1 ;)
    1
    ادم بودن کافیه چجوریشو دیگه نمیدونم:(((
    پاسخ:
    خخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">