دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

.......

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۳ ب.ظ

عکسهای بسیار زیبا به همراه جملات آموزنده


خیلی حالش بد بود

اززمین و زمان بریده بود

مدام سیگار میکشید

رفتم تو زندگیش

خیلی طول نکشید حالش خوب شد

تشکر کرد و رفت تو زندگی یکی دیگه

حالا سالهاست که مدام سیگار میکشم!

*******

شعر هایم مثل خاکستر سیگار میسوزند

تا تورا بسازند

*******

همین امروز فهمیدم که سیگار هایم مثل خودم درد دارند

درد جدا شدن از هم: جداشدن نخ به نخ

*******

سیگار بهانه است 

درد میکشم

*******

این سیگار که در دست من است

میسوزد و صدایش در نمیاید

درست مثل خود من در دست خاطرات تو!!!


  • kimia ...

نظرات  (۷)

  • علی شبگرد
  • سنگین کام میگیری زن!!
    در این سرمای خیابان و برگ ریزان خزان
    به یاد کدام عشق خاطراتت را دود میکنی؟!!
    ﺳﻨﮕﯿﻦ ﮐﺎﻡ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ زن!
    ﮔﻢ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﯽ ﮐﻪ ﭘﯽ ﺍﺵ ﻣﯿﮕﺮﺩﯼ
    ﺗﻘﺼﯿﺮ ﺭﯾﻪ ﻫﺎﯼ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺖ!
    ﺩﻭﺩ ﮐﻦ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ
    ﺑﺎﻋﺚ ﺳﻨﮕﯿﻨﯽ ﮐﺎﻡ ﺳﯿﮕﺎﺭﺕ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ…
    ﺁﻧﻬﺎ ﻟﯿﺎﻗﺖ ﺁﻥ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ.
    لایک. قشنگ بود
    آخ خدا چقدر بده شکست عشقی.
    پاسخ:
    اره عزیزم
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • +++
    پاسخ:
    بله
    جالب بود


    + عکس اولش جاالب تر
    پاسخ:
    ممنون
  • مهدی اصغری
  • بله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سیگار
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • Big Like

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">