دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

نامریی

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۷ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۱۴)

مثلا میرم خونه ی دوستام ببینم چیکار میکنن و یکم میخندم!!!

خخخخخخخخ
همه نوع کار انجام میدممممم!
پاسخ:
مثلا
  • محمد محمدیان
  • خب سوالت غیر منتظره بود

    مدتیه دارم فکر میکنم اما نمیدونم دقیقا باید چه کار کنم //
    اجازه بده یه روز فکر کنم
    باشه؟
    پاسخ:
    باشه فکر کن ؟؟؟
    خودم رو با هواپیما میرسونم خونه یه نفر که ازم دوره میخوام ببینم چطور ادمی هست وبعد دوبار سریع با هواپیما بر میگردم خونه خودم.واقعا این کار یکی از دقدقه هامه.
  • علی اصغر گنجعلی
  • من میرفتم هرکسی که ازش بدم میاد رو با لگد میکوبیدم تو نقطه حساس بدن مرد
    پاسخ:
    وااااااااااااااااى
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • خب طی این 24 ساعت میشه طی الارض هم کرد؟ خخخخخخخخخ
    خوب اگه بشه من میرم کشورهای که دوست دارم.
    پاسخ:
    ایول
    ممنونم بابت لینک
    [عصبانی]
    پاسخ:
    میرفتم پیش بهترین دوستم تا ببینمش
    خو یکیشو بیگووو
    پاسخ:
    ول کن اجی
    دشمنت شرمنده دوستم
    من نیدونم چیکار می کردم .
    خودت چیکار می کنی ؟؟؟
    پاسخ:
    همه کار
    راستی چرا تو وبت لینک نیسم من ؟؟؟؟
    پاسخ:
    شرمندم همین الان
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • میرم پیش دشمنام ببینم چی دارن پشتم غیبت میکنن
    پاسخ:
    خخخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">