دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

راستشو بگو.....

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۱۱)

معلومه 2
اونی که خیلی دوسش دارم چون میدونم اون عاااشقمه!
خودم
پاسخ:
خخخخخ
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • اونی که دوسم داره!
    اونیکه خیلی دوسش دارم:))
    پاسخ:
    ایول
    فکر کنم هیچ کدوم رو نجات ندم بهتره ادم عذاب وجدان میگیره ولی اگه بخوام نجات بدم بیشتر کسی رو نجات میدم که هم دوستش داشته باشم هم دوستم داشته باشه .حداقل ارزش این همه وقت گذاشتن رو داشته باشه.
    سلام وبت خیلیی قشنگه خوشحال میشم ب منم سربزنی اگه بالینک موافقی بخبر
  • علی اصغر گنجعلی
  • پسر خیلی سوال سختی بود
    اونی که منو دوست داره درصورتی که منم دوستش داشته باشم
    پاسخ:
    بعلللللله
    اونی که خیلی دوسم داره
    پاسخ:
    ایول
    قالب جدید مبارک دوست گلم
    پاسخ:
    ممنون عزیزم
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • هیچکدوم...خودمم همراهشون میپرم پایین خخخ
    پاسخ:
    جواب کاملا عالی
    هههههه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">