دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

سریع...

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۷ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۹)

آره خیلی می ترسم............
پاسخ:
اگه از عزیزام دور نشم اصلا نمیترسم!
بله. بسیار.
عاشق مرگم.
اصن من زندگی میکنم فقط واسه اینکه روز مرگم برسه.
خیلی وقتا نه خیلی وقتا اره.
  • علی اصغر گنجعلی
  • واقعا یعنی از مرگ میترسین؟
    من یک ذره هم نمیترسم
    آدمی میترسه که گناه کار باشه پس اگه نیستین نترسین
    پاسخ:
    ایول حرف منم همینه
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • اره
    اره خیلی
    یکم اره!!!
    چون دلم واسه عزیزم تنگ میشه!!!
    پاسخ:
    ولى من نه نمیترسم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">