دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

بگووووو.

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۳۲)

  • جاوید مقدم
  • سایت آموزش و مشاوره بازاریابی به شما کمک می کند از امکانات خود به درستی استفاده کنید و در روند بازاریابی و تبلیغات خود هوشمندانه تر عمل کنید . از بازاریابی اینترنتی بهره می گیرد . برای کسب و کارهای کوچک با توان مالی پایین تر استراتژی های بازاریابی چریکی را پیشنهاد میکند که با در این روش می توانید با هزینه های پایین تر تبلیغات یا روش های بازاریابی موثر تر و خلاقانه تری را اراده دهید . 

     شما با اصلاح الگوهای بازاریابی و تبلیغاتی خود ظرف مدت کوتاهی می توانید فروش خود را تا حدود 2 برابر افزایش دهید . 

    یکی دیگر از خدمات ما طراحی وبسایتهای تجاری با محوریت بازاریابی اینترنتی و ایجاد فروش است . پس می توانید خدمات طراحی وبسایت های خود را به ما بسپارید . 

    مشاور و مدرس فروش ، بازاریابی و کسب و کار
    جاوید مقدم
    آدرس وبسایت : www.javidmoghaddam.com
    65 البته با قدِ 162
    واسه سنم زیاده :دی
    اخرین بار که وزن کردم 48 کیلو بودم.
    اخرین بار که وزن کردم 48 کیلو بودم.
  • علی اصغر گنجعلی
  • 55
    پاسخ:
    عالیه
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • 75
    پاسخ:
    واااااای
    48 :)
    دستتون درد نکنه دیگه.... من برز و شماهم بزدزد
    پاسخ:
    نه اجی گلم منظوری نداشتم
    اگه ناراحت شدی شرمندم
    منم یه روزی دختر خوبی بـودم ...












    دروغ گفتممممم :|

    از بچگی همینجـوری همه رو دق میدادم ...!!
    پاسخ:
    ههههه
    اشکال نداره یاد میگیری

    پیر منم :) جوان منم :) تیر منم :) کمان منم :)

    من نه منم نه من منم :| منمو ننم ننمو منم :|

    من چه منم چمن منم :| چه من منم چمن ننم

    :| چمن منم منم ننم :|

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    بچه ها فرار کنین مولوی قاطی کرده :|
    اینقدری که من دنبال یه جوک خوب میگردم
    تا واستون بذارم
    اگه دنبال زندگیم بودم
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    الان دکترا داشتم
    به همین سوی چراغ وای فای قسم
    پاسخ:
    هههه
    فدات
    پس تفاهم داریم..............:))))))))))))
    پاسخ:
    اره
    ﺍﮔﺮ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ، ﯾﺎﻫﻮ ﻭ ﮔﻮﮔﻞ ﺳﺎﺧﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﻮﺩ:

    ﺟﻬﺖ ﺳﺎﺧﺖ ﺍﯾﻤﯿﻞ:

    1. ﮐﭙﯽ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﺍﺯﺻﻔﺤﻪ ﺍﻭﻝ ﺗﺎ ﺁﺧر

    2. ﮐﭙﯽ ﮐﺎﺭﺕ ﻣﻠﯽ

    3. ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺧﺪمت

    4. 3 ﻧﻔﺮ ﺿﺎﻣﻦ ﻣﻌﺘﺒﺮ

    5. ﻭﺍﺭﯾﺰﯼ ﻣﺒﻠﻎ 800 ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﺎﻥ

    6. ﻣﺎﻩ ﺑﻌﺪ ﻧﻮﺑﺖ ﺷﻤﺎ ﻣﯽ ﺭﺳﺪ.
    پاسخ:
    خخخخخ
    اره واقعا......
    شـــما لایــــــک هم نــزنـــى بــازم عـــزیــزى
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ستاد شرمنده سازى اعضاى تنبل !

    پاسخ:
    ههههه
    میتونی بخش آنه هستم رو بخونی ... پروفایلمه
    اون کولرو خاموش کن صدا اذان بشنویم!!!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ترفند جدید پدر خانواده برا خاموش کردن کولر دم افطار!
    پاسخ:
    اره واقعا.......
    دلم واسه اول دبستان تنگ شده

    که وقتی تنها یه گوشه حیاط مدرسه وایسادی …



    یه نفر میاد و بهت میگه :


    میای باهم دوست شیم ؟؟


    پاسخ:
    ایول یادش بخیر
    لینکتون کردم
    پاسخ:
    مجکرم.
    موافقم
    حالمون رو بااین دکلمه خوب کردن متن دکلمه : اخر خط ، صدای سوت قطار حرم رومیشه از همین جا دیدهر کسی که دلــــش شکسته بیاد اسـلــام عــلــیـک یا خورشیـد مادرم با چشمای گریونش بازبرا من یه ارزو کرده میگه تو مشهد یه نفر هست که زندگیمون رو زیر و رو کرده روی ویلچر نشوندمش اخه کارداره با پنجره فولاد قول دادم بیارمش مشهد سفرِ عشقه هرچه بادا باد
    پاسخ:
    ایول
    جرق.... جرق....جرق.... جرق.... جرق.... جرق.... جرق.... جرق.... جرق.......♨♨♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    *

    دارم اسپند دود میکنم واسه کاربران 1 جمله از بس که فعالن !!!

    آخه هم پست میذارن

    هم لایک میکنن

    هم کامنت میذارن
    پاسخ:
    واااااااااا
    حالا که لری نظر میدی به نوشته هاهم رای بده
    خدا همه چیش ایول داره
    از پستات معلومه دخترپرشرو شوری هستی
    پاسخ:
    ممنون
    بازهم سپاسگزارم

    پاسخ:
    خواهش
    :)))
    لطفـــــــــــــــــــ دارید.
    39.950
    48:)
    پاسخ:
    عالى
    با سلام
    مطالب خوبی دارید
    در صورت تمایل به تبادل لینک دو طرفه لطفا سایت ما را با نام    بازاریابی    و لینک زیر لینک کنید تا ما نیز بلافاصله شما را لینک کنیم.
    http://www.mohammadbadali.com
    وب سایت ما در حدود 2000 بازدید کننده فعال به شکل روزانه دارد
    موفق باشید
    ایمیل ما:  admin@mohammadbadali.com

  • سامانه افزایش بازدید
  • با تبادل لینک هوشمند می توانید به طور رایگان

    پیج رنک گوگل ، رتبه آلسکا و تعداد بازدید کنندگان خود را افزایش دهید

    جهت تبادل لینک هوشمند به

    http://links.ec01.ir

    مراجعه کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">