دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

اعتماد به سقف تااین حد!

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۴ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۲۱)

  • پرستوی مهاجر
  • خخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    هیهیهی:)
  • سرباز شیعه
  • خخخخخخخ

    ......

    چرا سر نمیزنید به ما


    ای باواااااااااااااا.




    پاسخ:
    کلا هیچ وبی سرنمیزنم
  • عرفان سرحدی هرسینی
  • من کردم فتخار میکنم به شلوار کردی
    پاسخ:
    :)
  • فاطمه نظری
  • :)
  • 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
  • کاذب بوده. خخخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخ
  • کیکاووس ضیغمی
  • خوب این بخاطر اینه که خودشو  تو آیینه ندیده..

  • فالـــوده (:
  • همیشه هم بد نیست، بعضی وقت ها اعتماد به سقف ها باعث ترقی می شوند (;
    عینه حقیقته
    خخخ
    سقف سقف سقفو بگیر داره میریزه 😀😀😀

  • دخیـ گمشدهـ
  • خخخ
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • کاکتوس اعتماد بنفس اینو داشت سالی دوبار هلو میداد چلغوووووووز:)
    پاسخ:
    موافقم
  • نارین هستم :)
  • خخخخ
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • آخی :)
    ضمن سلام و  قبولی طاعات , پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک عرض مینمایم.
  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • خخخ
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    هیهیهی
  • ♥ محجبه ♥
  • جالب بود
    پاسخ:
    تنڪس

    ههههه

    پاسخ:
    خخخخ
  • 💕 پسر خوب 💕
  • پس خوبه ساپورت نشده!! خخخخخخخ

    پاسخ:
    @_@
  • سرباز صفر
  • سلام تسنیم عزیز
    یاد داشتی نوشتم تحت عنوان " اتمام ماه مبارک رمضان، مصیبتی عظیم " در آدرس http://sarbaz0.blog.ir/post/1395 که وبلاگ خودم هست.
    میخواستم ببینم یادداشتم صلاحیت این رو داره که در خبرگذاری تسنیم قرار بگیره؟
    لطف میکنید اگر مهربون تر بهش نگاه کنید و قبولش کنید
    منتظر پاسختون هستم
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">