دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

چنل‌تلگرامـــــ↯

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ب.ظ



چنل تلگرام ⇩


⇧جویـیڹ شیـد خوش‌بـــــاشیـــــد⇧
  • kimia ...

نظرات  (۱۰)

  • مهدی ابوفاطمه
  • موفق باشید
    وب خوبی دارین

    پاسخ:
    خیلی ممنون
    خوشحالم ک برگشتی
    پاسخ:
    برنگشتم ک
    سلام بازم تلقرام 
    پاسخ:
    جانم!

    تلقرام@_@
    :-)
    پاسخ:
  • طاها میرویسی
  • من دنبالتون کردم میشه منو دنبال کنین؟
    پاسخ:
    دنبال میشید
  • طاها میرویسی
  • میام!!
    پاسخ:
    منتظرمツ
    حتما ♥♥♥
    پاسخ:
    ممنون
    روی قسمتی که ادرس تلگرام و نوشتی با موس بکش تا سیاه بشه بعد روی قسمتی که شبیه زنجیر کلید کن ادرس تلگرام و وارد کن تا با کلید روی لدرس تلگرام سریع باز بشه امیدوارم متوجه شده باشی
    پاسخ:
    من با کامپیوتر نمیام ک
    من که هستم :-)
    پاسخ:
    میدونمم
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">