دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

اگه از من خطایی دیدید!!

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۳۳ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۱۹)

  • طاها میرویسی
  • گل من!!
    همه گوش کردنش!!
    پاسخ:
    خخخخ
  • raha !!! روانیه احساس
  • مرسی که سر زدی......... دنبال میشی ... لطف میکنی اگه دنبالم کنی ... 

    پاسخ:
    ‌ツ
    + بر منکرش لهنت...
    پاسخ:
    بله لهنت خخخخخ
    سال نومبارک
    پاسخ:
    مبارک
    سال نو مبارک :)
    پاسخ:
    سال نوی شما هم مباااارک اجی ژونممم
  • مهســـــــــــــا ...
  • خخخخخ
    پاسخ:
    :)

    سلام.
    من همون هانی هستم به دلایلی وبم رو حذف کردم الان دوباره یه وب زدم خوشحال میشم دنبالم کنید.
    شما هنوز دنبالید.
    پاسخ:
    چشم
    توکه اره.....
    سعی خومووو میکنم.....😅😅😁😅
    پاسخ:
    O_o

    سعی تو بکن
    عیدت مبارک
    پاسخ:
    دید شما هم مبااارک
    گل شما :))
    پاسخ:
    مرررسی
  • عرفـــــ ـــان
  • 😂😂😂
    پاسخ:
    خخخخخ
    ههههههه
    پاسخ:
    فک‌کنم عکسه اشنا باشه ن؟
    خخخخخخخ ما جرات نداریم خطایی ببینیم
    پاسخ:
    بله 
  • خانم مهربون
  • ایول 
    خخخخخخخخخخخخ
    خدافظ تا سال آینده
    :)
    پاسخ:
    O_o
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • خخخخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخ
    😂😂😂
    پاسخ:
    😊😊
  • نرگـ ــس ...
  • من که خطایی ندیدم:)
    پاسخ:
    شوما فدایی داری
    خخخخخخخخخخخ بذاازدیدیه مشتری بت نگاکنم
    پاسخ:
    O_o
    خخخخخخخ اعتماد به سقف داری
    پاسخ:
    بلع دیگه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">