دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

حـرف دل کـیـمـیـا گـلـــی↪❄

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۵۴ ب.ظ



چی بـگم از کــی بـگم


از قـلبـی کــه غـم داره و شــکسـتـه از چـش‍مـی کـه هنــوزم منـتـظره

از صـدای لــرزون از یـه جــسم بــی روح:(


حــرفــی واســه گــفتــن ن‍دارم!


کـسـی کــه رفــت دیــگـه رفــتــه ســـراغـــشــو نـگــیــر

امــا لامـصــب ســخـتـه 

نــمیــشه کــه نـمـیــشه!


ب‍ــایــد زورتــو بــزنــی تــا فــرامــوشــش کــنـی


حــالا یــا فــرامـوشــش مـیـکـنـی یــا بـه فـکــرش مـیمــونــی❤


م‍ـن کــه ســه ســالــه دارم زورمــو مـیـزنــم 

ولـــی بــه جــایــی نــرســیدم بــی جــواب مــونـدم!


چــه خــاطــره هــایـی داشــتـیــم ه‍ـنـوز کــه هـنـوزه یــاد اون روزا 

مـیــوفــتـم قــنـد تــو دلـــم آب مـیــشـه

هــعـــی!


چــه لـجـبـازیـایـی مـی کــردیــم

چــه قـهـر و آشـتـی ه‍ایی می کردیم!!


چـقــدر سـخـتـی کـشـیـدیـم و آشــنــا شــدیــم


چــه آســون خــدافـظـ گـفـتـیـم!


خــودش نـیـس امــا خــاطــراتــش هــستن


نـمیدون‍‍ـم الان کـجـاست و چــی کــار مــی کــنه


ولــی ایــنــو مــیدونــم  کـه دلــم بـعـد ســه ســال هــم پــیــشـش

هــست:)



❄کـیـمـیـا گـلـــی↪❄


  • kimia ...

نظرات  (۳۳)

Geez, that's unbevielable. Kudos and such.
کی عاشق شدی من نفهمیدم ناقلا؟ هان ؟هان؟هان؟
منتظر باش وقتی همدیگرو دیدیم تیر بارونت میکنم فجیح!!!!
پاسخ:
خخخخ

دیروز
ماشالله چ نظری داره وبت :|

پاسخ:
ایول خیلی حااال کردم ....
😅دمت جیز
پاسخ:
دمم جیز😱
  • amirmohammad mirbabaei
  • زندگی ما انسان ها همش قهر و اشتی هست......
    اما بین این همه قهر و اشتی ، یک بار قهر میکنیم که دیگه آشتی درکار نیست.
    و ما پشیمون میشیم.
    پاسخ:
    :-( 
  • اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
  • سلام ابجی

    منظورم عمر وبسایتتات بود



    رفتم دیدم دستت
    درد نکنه
    پاسخ:
    ;-) ملسی
    هق هق
    پاسخ:
    😂😂😂😂
    مگه من گفتم تو عاشقی ؟ خخخ
    پاسخ:
     ن والا
    اووووووه

    :(
    پاسخ:
    :-( 
  • (ک) (شباهنگ)
  • بنازم ...من وفایت را بنازم...
    ولی اونی که رفت بزار بره...
    منم همینطورم...
    پاسخ:
    ممنون
    :(
    پاسخ:
    :(
  • رفیق خاموش
  • سلام:ممنون از حضورتون منم شما رو لینک و دنبال کردم

    موفق باشین:)
    پاسخ:
    ممنون
  • نویسنده عشق
  • لایک :)
    پاسخ:
    ممنون
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • ایولا
    دم شما گرم
    لایک
    امیدوارم همیشه موفق و سربلند و شاد باشید
    پاسخ:
    ممنون
    لایک خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    مررررسی
    :"(
    پاسخ:
    ;-) 
  • حسین اسماعیلی
  • آبجی تو ذوقم زدی


    میرم خودکشی کنم (:  (:

    خخخخخخخخخخخخخخخ
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    خخخخخخخخخخخخخخخ
    خخخخخخخخخخخخخخخ
    خ

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    باشه بد بووودن

    خودتونکش فقط خخخخ
  • حسین اسماعیلی
  • کی وب خواست نشون بده



    محتواش         باـــــــــــــــحاــــــــــــــــــــــــــل بود
    پاسخ:
    بله خوشم اووومد
  • حسین اسماعیلی
  • ماشالله

    سرتون شلوغه


    خدا قوت






    پاسخ:
    نه بابا سرمون کجا شلوغه
    پرچم با وفا ها بالاس
    پاسخ:
    دم شومااا گرمممم
  • حسین اسماعیلی
  • سوئ تفاهم شد


    منظووووووووووووووووورمممممممممممممممم

    "خخخخ" بود
    پاسخ:
    خخخخخخدباشه
  • حسین اسماعیلی
  • آبجی ماشالله خوب آنلاینیا؟؟؟؟؟



    ماشاالله
    پاسخ:
    نبااااشم
  • حسین اسماعیلی
  • نوکرتم

    به قول شما خخخخخخخخخخ♥♥♥♥
    پاسخ:
    اِوا من کی گفتم نوکرم؟؟
  • حسین اسماعیلی
  • مهندس

    یا بهتره بگم خواهر

    دنبال کردم دیگه چندبار دنبال کنم

    کلا تو کار لینک کردم نیستم

    چون شماییی چشم رو چشم


    امر دیگه ای ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


    تبادیل لینک؟؟؟؟     لایک ؟؟؟؟؟؟   کامنت؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ن دیگه مرسی خخخخ;-) 😂
  • حسین اسماعیلی
  • سلام یا  آبجی یا داداش باید بگم نمی دونم

    دمت گرم

    منظورتو نفهمیدم


    وب وحشتناک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    وب وحشتناک عالی خخخخ
  • نرگـ ــس ...
  • همه هم دنبال فراموشی هستن انگار

    دردونه جونم.. ان شا الله این هم میگذره:)

    ولی ادم با نوشتن خیلی اروم میشه ها

    موفق باشی
    پاسخ:
    میدونم اجی
    ببخشید من کیبوردم خیلی بده منظورم ناراحتی بودا😁
    پاسخ:
    دیه تا این حد منگل نیستم ک خخخخخ


    فهمیدم اشتبا تایپی هس برا منم پیش میااد;-) 
  • علیرضا یاغموری
  • چقدر جالب و قشنگ
    پاسخ:
    ممنون
  • فاطمه نظری
  • هعییییییییییییییی
    پاسخ:
    هعییییی!
    اونی ک رفته دیگه رفته.
    چزا اخه اینقدر خودتو اذیت میکنی دختر خوب؟
    عشق و عاشقی همش یه توهم موقته سعی کن خودتو درگیرش نکنی
    پاسخ:
    آخهداز کجا میدونی من عاشق بیخیال شو برادر من😂
    چقدر نا احدى دختر😔
    پاسخ:
    مرسی از همدردیت خخخ😘

    فدایی داری
  • دینای دیگر ※※
  • هییییییییییییی
    پاسخ:
    هعی!
  • مهســـــــــــــا ...
  • :)
    پاسخ:
    ;-) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">