دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

عاقا ما معتادیم.....

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ق.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۹)

خخخخخخخخ
پاسخ:
:-) 
عاقاااا منم اعتراف میکنم....
من هم معتاد هستم....2دقیقه ای میشه که پاک پاکم..
😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
پاسخ:
جالبه جدیدا همه مجازیا معتاد شدنo_O
  • الهه خانوم
  • نمیری دختر خخخخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    نمیمیرم نگران نبااااش:-) 
  • نویسنده عشق
  • من یک موتادم :) تفریحیم میزنم :)
    پاسخ:
    آخییی @_@
  • نرگـ ــس ...
  • من هم معتاد شدم..

    بریم بخوابیم کمپ؟
    پاسخ:
    مشکلی نیس بریم

    پیش قدم شووو =_=
  • دینای دیگر ※※
  • خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    فدایی داری
    :)
    خخخخخخخخخخ لایک
    خخخخخخخ
    پاسخ:
    فدایی داری
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • خخخخخخخخخ
    همچنین
    پاسخ:
    خوشبختم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">