دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

کیا تلگرام دارن ؟؟؟

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۵ ب.ظ

سیلام ب همه 

متاسفانه من هنو نیومدم;-) 

خو اگه میخواید با من در تماس 

باشید....و اگه تلگرام دارید،

میتونید منو اد کنید;-)

اینم از آیدیم..... 

kzns80

منتظرتوووونم......

فعلا بای

  • kimia ...

نظرات  (۱۰)

  • مهســـــــــــــا ...
  • :(
  • خانومی مهربون
  • اومدم
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • شبکه ی 4 و 3 و2 و1 و خبرم تلگرام داره!!
  • آقای سر به هوا ...
  • من موبایل ندارم :دی
  • بز بز قندی
  • من فقط اینستا دارم
    سلام
    باشه.

    اینم تلگرام من: @shixon_com

    اگه اومدی بیا پیشم، اگه خوشت اومد لینک کنیم ^_^
  • مهدی اصغری
  • ...
  • نآرینـ بآنو
  • کیمیااااااا
    پاسخ:
    جااانم
    چون ندارم دیگه کی میای؟
    آجی من ندارم چی؟
    پاسخ:
    خو چراا؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">