دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

تنهایی جون!

جمعه, ۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ق.ظ

سیلام به همه

من هنو نیومدم چون نت نداااارم.


راستی بابت همه کامنتاتون تشکر میکنم

و سلامی گرم به 

اجیام میکنم؛

اجی نارینم،اجی فاطمه هام،اجی نفسم،اجی بزبز و بقیه اجیام

حالا اگه کسی هم یادم رفت به بزرگی خودتون ببخشید.


یه سلامم

به تنها جون میکنم خخخخ

البته هانی جون دخمل عمه الکیم خخخخ

بوووس بای همگی

  • kimia ...

نظرات  (۱۴)

زود برگردیا
  • مهســـــــــــــا ...
  • کیمیا دیگه کی میای آخه؟؟؟

    تورو خدا زود برگرد.

    :(
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • اوکی
    ماهمچنان منتظریم زودی برگرد  اصن میخوای من نتموبدم بهت توبیای؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    خو بده!!!
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • انا کشک:-\
    خخخخخ
  • عبداله سعادت
  • بِسمِ الله الرَّحمـ‗َ_‗ـنِ الرَّحیـ‗_‗ـمِ
    هر کار ارزشمندى که در آن بسم اللّه‏ ذکر نشود ناقص است.
    "
    پیامبر صل الله علیه وآله بحارالأنوار(ط-بیروت) ج 73، ص 305"
    اللًّهُـ‗ـمَ صَّـ‗ــلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗‗ـَد وَآلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَدو عَجِّـ‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_ـم
    هرکس در جایی بر من درود بنویسند..تا زمانی که نام من در آن کتاب هست
    فرشتگان پیوسته برای او از درگاه حق طلب آمرزش میکنند.
    "
    پیامبر محمد صل الله علیه وآله...الثانی فیض کاشانی
    سلام نام زیبای خداست و آغاز کلام
    نخست سلام، سپس کلام.
    امام صادق علیه سلام.
    تحف العقول ص246 لطفا آدرس:saadat52.blogfa.com آزران وطن من نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم
  • آقای سر به هوا ...
  • ما همچنان منتظریم :دی
    ما کشکیم :))
    پاسخ:
    ن باو
    زود بیا دیگه
  • مهدی اصغری
  • ای بابا
  • خانومی مهربون
  • برگرد دیگه 

  • ♥ محجبه ♥
  • ان شاء الله زودی برگردی آجی
    فدااااااااات بشم الهی که زود برگردی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">