دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

معذرت.......

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۷ ب.ظ


سلام

به همه ;-) 


من یه معذرت خواهی به همه

بدهکارمممممم


از این بابت که نمیتونم

بیام و بتون و 


برا پستاتون کامنت بزارم..... 


شرمندتونم:-( 

  • kimia ...

نظرات  (۳)

  • نفس سادات ......
  • دلم برات تنگیده
    سلام گلم منم دارم وب جدید باز می کنم بخاطر یه مزاحم وب قبلی مو حذف کردم
    اشکال نداره کی میای؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">