دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

اوغ!!!هنوز نیومدا خخخ

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۴۵)

  • ✿شمیم زندگی✿
  • چقدرخشن!
    عسک خوبیه بد نی
  • پارسا قلندر
  • چه لذتی داره اینکه 

    یه وقتایی 

    چشماتو ببندی و بگی: 

    هر چه باداباد! 

    بیخیال...
    حس و حالم خوش نیست
    همه چی داغونه
    پشت سر ویرونه
    رو به رو دیواره
    داره از ابر سیا
    درد سر میباره



    وای..
    یعنی این فیلم تعبیر وارونه یک رویا تو قسمت اخر اعصابم و بهم ریخت..
    آخه مگه میشه؟
    مگه داریم؟
    حیف اینهمه قسمت که دیدم...
    یارو امیر جعفری تنهایی پاشده اونم با پای پیاده رفته تو کشور ترکیه. بعد جای اونا(تروریست ها) رو پیدا کرده همشونو کشته..آخه یعنی نمیشد یه هواپیما بگیرین دسته جمعی برین.. با یه گارد ویژه همشونو بگیرین..
    آخه این حرکت یعنی چی؟
    اون یاروهه چجوری زد به دانیال که به امیر جعفری نخوردش؟ دانیال که جلوی امیر جعفری بود تیر دقیقا به کجاش خورد؟
    امیر جعفری یعنی تا برگرده یارو نمیتونست دوباره به امیر جعفری شلیک کنه؟ منتظر موند جعفری بهش شلیک کنه؟
    آخه بابا من هنوز موندم چجوری پیاده پا شد رفت ترکیه. نیمه راه اتوبوس سوار شد؟..
    وای...
    حیف اینهمه قسمت که دیدم...

    کجاااییی دوختر ر ر ر ر ر ؟ ! ! ! ! !
  • °••°⇨ღ Hunter heartsღ⇦ °••°
  • چه جلب لایک
  • محب محب زاده
  •  شما به انجمن ما دعوتید
    moheb36.rozblog.com

    امام رضا(ع):

    حضرت مهدی عج را غیبتی است که مدتی دراز می پایدو پایانش بطول می انجامد پس مخلصان,چشم انتظار او می مانند.

    هدیه به امام رضا سلامتی و تعجیل در فرج5صلوات باوعجل فرجم و دعای فرج..

  • یار عبد فاطمه
  • اجی کیمیا عیدتون مبارک
    پس گی میای اجی خانوم؟دلم تنگیده برات
  • آقای سر به هوا ...
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • اوف این چیه

  • 🎧hidden love🎶🎵
  • چ عکس باحالی
    کد امنیتیه ارسال کامنت رو بردارین لطفا
    این نی نیه درباره ی وبت خیلی ناااز و با نمک خوابیده
    عکس بدی نبود که !!!!!
    :)) حالم بهم نخورد:))
  • لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی
  • سلام...من به دلایلی کسایی که دنبالم میکردن رو حذف کردم...همشونو


    یکی از مهمترین دلایلم این بود که من 23 وب رو دنبال میکردم و فقط 13 نفر من رو دنبال میکردن...


    حالا ازتون میخوام اگه منو دنبال میکنید تو کامنت خصوصی صادقانه بگید تا دنبالتون کنم و من از این سردرگمی در بیام...

    قربان شما

     سلام...
    آپم بیا پیشم...
    دوس دارم :)
    یاجد سادات:\
    وایییی 
    کومپلیت  خووبه.....
    ...........

     خدایا!

    غروب این روز را با غروب گناهانمان یکی گردان . . .



  • عرفـــــ ـــان
  • به به عجب عکسی
    آخ الهی
    یکی بره کمکش کنه بدبختو
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • خوب است
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • یعنی چی
  • امین بوستانی
  • وا این اوق داشت؟؟؟
    باز خوبه تو یه چچیزی داری بزاری تو وب ت من ک چیزی ندارم
  • امین بوستانی
  • وا این اوق داشت؟؟؟
    باز خوبه تو یه چچیزی داری بزاری تو وب ت من ک چیزی ندارم
  • مجید مستانی
  • :/
    وااااااااااه
    چی شده؟ کمک میخوای؟
    آی بابا
    :-/
    چیه این؟
    پاسخ:
    عسک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">