دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

معذرت از!!!

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

با عرض معذرت 


من نت تموم کردم از همه عذر میخوام


از اجی فاطمه اجی نارین و بقیه اجی داداشا عذر میخوام


فعلا

  • kimia ...

نظرات  (۳۰)

  • خانومی مهربون
  • من تازه اومدم کجا
  • مهراوه دختر آفتاب
  • وای بدتر روز ها میشه این موقع ها خخخخخخ
    سلام وبت عالیه اگه با تبادل لینک موافقی خبر بده.
  • سعید ابراهیم زاده
  • عخی!!!!!!!
    خودت میفهمی تو لینکات چ خبره؟:|
  • مهدی اصغری
  • کجاییییییییییی
    سلام 

    من تو نظراتم بیشتر انتقاد میکنم از این به بعد تکرار نمیشه
  • آقای سر به هوا ...
  • یعنی دیگه تمدید نمیشه ؟ :دی
    بـــــــــــه روزم با یه اتفاق عجیب و جالب تو اتاق عمل !
    راستی !
    صفحه کمپین " یک قطره آب " هم طراحی کردم .
    حتما سر بزن و حامی شو .
    صفحه رسمی کمپین :
    http://mardebarani.ir/page/yekghatreab
  • فرزانه رهبر
  • چه جالب منم نت تموم کرده بودم...

    معذرت خواهی نمیخواد تو راحت باش خخخخ

  • محدثه زارع
  • نظر هم بده
  • محدثه زارع
  • سلام وبت خلی خوبه وقت کردی به منم سری بزن : behtarinhair.blog.ir
  • مهدی اصغری

  • خدایا

    من خالیِ خالی ام

    یعنی پُرِ پُر هستم از غیر تو...!

    خدایا ببخش مرا که

    سر درگمی من  ازسرگرمی به غیر تو بود  

    خدایا دیگران رابا تو آرام می کنم!

    ولی خودم رابا چه آرام کنم!؟




    ای جانم اجی اشکال نداره زود بیا
  • لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی
  • زودی بیا

  • امین بوستانی
  • ما هم ک آدم نیستیم
    منم نت م 6 مگ مونده الان تموم میشه
    منتظرت میشینم ک بیای

    ....
  • مجید مستانی
  • دیدار دوباره ...........
    بشه ک ببینمتون واز
    خدا ب همرات
    زووود نتتو شارج بنمااا
    خو تمدید کنین به همین راحتی
    سلامممممم
    ادم یه همچین وبایی رو میبینه از وب خودش ناامید میشه
    هووم فعلا
  • nafas sadat ......m
  • زود برگرد اجی
    پاسخ:
    میسی
  • nafas sadat ......m
  • فعلا
    فعلا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">