دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

کیا میخوان سوارش شن؟!

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۴ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۲۵)

منم می خوام سوارشم
  • لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی
  • وای خدا چه خوشگل و رمانتیکه:)))))))


    لایک

    خیلی نازه...من میخوام
    به منم جابدین 
    زود باشین 
    الان قایق حرکت میکنه
    پاسخ:
    اون وسط جا هس بپر بالا
  • مهدی اصغری
  • masnaeini2.blogfa.com
  • کیکاووس ضیغمی
  •   سلام ..
    این کجاوه کجا میبره ما را 
    شاد باشی
    پاسخ:
    نمیدونم
    الان دارم دقت میکنم خودم سوار رو اشتباه نوشتم(سروارش نوشتم!!)
    خخخخخخ

    پاسخ:
    خخخخخخ
    سلام کجایی من تازه از پاریس برگشتم بیا تو وبم
    پاسخ:
    خخخخخ
    عنوان نباید این باشه: (کیا میخوان سروارش شن؟)
    پاسخ:
    اره خخخخ
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • ツツツツ
    پاسخ:
    جان
  • nafas sadat ......m
  • من
    پاسخ:
    اییول سوار شو
  • مجید مستانی
  • من دریا زده میشم ......

    خخخخخ
    پاسخ:
    چه بد
    قاالب جدید مبارک
    پاسخ:
    تشکر
    چه بااا مزززسسس

    منم میاااامم
    پاسخ:
    فدامدا


    برا شما همیشه جاهس
  • خانومی مهربون
  • منو سوار کن
    پاسخ:
    پس سوااار شو
    لایک
    من تنهایی که نه ولی اگه میای باهم باشه سوار میشم
    پاسخ:
    نه من نمیام

    خخخخخخخخخخ
    من میام من میام
    پاسخ:
    باشه سوارشو
    من میخوام
    پاسخ:
    بیفرما
  • آقای سر به هوا ...
  • من که کلا از این وسیله های غیر ایمن خوشم نمیاد :دی
    با " عکس های نمایشگاه یغما گلرویی " به روزم !
  • یار عبد فاطمه
  • پس میخوام
    پاسخ:
    هعی
    سلام دختر خاله..چه خبر؟؟کاش منو اون سوار شیم
    پاسخ:
    اره
    بیاین با هم سوار شیم
    پاسخ:
    خخخخ
  • یار عبد فاطمه
  • من جا نمیشم ولی دوس دارم سوار شم
    پاسخ:
    شوما بخواه جا میشی
    من نمیخوام
    پاسخ:
    چرااااا‌‌‌

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">