دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

فقط دو تا گل خوشمل

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۵ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۱۵)

Shiver me timbers, them's some great inmoofatirn.
چه قشنگن

دزدیدمشون [نیشخند]
پاسخ:
ووووی
چقدممممم خوشکلهههههههههههه  خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
مسخره میکنی عایا
چقدر خوش سلیقه ای عکساتو دوس دارم
پاسخ:
بعللله
خیلی زیباس
پاسخ:
میسی
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • زیبا
    پاسخ:
    بعله
    بدش به من بدووووووووووووووووو
    پاسخ:
    خخخخخ
  • ℳℐℒÅÐ .ℳ.
  • قشنگه
    پاسخ:
    مخسی
  • nafas sadat ......m
  • لایک.
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • خوشکله
  • نیلوفر فروتن
  • وای خیلی خشکلن ..
    مرسی...
    پاسخ:
    خاهش
  • خانومی مهربون
  • عکسو یه خط سر تیتر
    اشکال نداره 
    من این سبکو دوست دارم
    پاسخ:
    ,خخخخخخ


    نوش جون وبم
  • یار عبد فاطمه
  • پس من چی؟من هنوز نیومدم شما تقسیمات رو انجام دادین
    با این وضع نارین اون چیزو هم بخره فکر نکنم چیزی به من برسه
    پاسخ:
    نه بابا 

    مال منم برا شوماس خخخخ
  • مهدی اصغری
  • من چی؟
    پاسخ:
    وووووووی


    شوما هم میخوای!!!!


  • نارین ♡ گلی
  • برای منه نه ؟!
    پاسخ:
    باشه یکی برا تو یکی برا من خخخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">