دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

من می بافم!!!

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ب.ظ

من می بافم

*

او نیز می بافد

*

من برای او کلاه

*

تا سرش را گرم کند

*

او برای من دروغ

*

تا دلم را گرم کند

*

  • kimia ...

نظرات  (۶)

  • nafas sadat ......m
  • لایییییییییییک.
  • مجید مستانی
  • زیبا
    پاسخ:
    مخسی
  • ℳℐℒÅÐ .ℳ.
  • غمگینــــــــــــــم….
    مثل مرده ای که تـــوان تـــسلی دادنــــ
    به بـــازمـــانـــدگـــانـــش را نــــدارد
  • نارین ♡ گلی
  • اخی :(
    پاسخ:
    فدات

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">