دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

سلنا خوشگله!!!

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ب.ظ




برای دیدن بقیه عکسا


👈به ادامه مطالب برید👉



















































خب برا


امروز بسه💮


فک کنم عکسا زیاد شد💯


👈فقط سلنا جونممممم👉

  • kimia ...

نظرات  (۱۷)

Woot, I will centliray put this to good use!
ولی خودمونی سلنا چقدر شبیه جاستین نه؟
خدا واسه هم نگهشون داره
خخخخخخخ
پاسخ:
دهه سلنا ماهه 

جاستین میمونه خخخخخ
دختر خاله شقایق با کاراش یا به عبارتی با ترسش آدمو دلسرد و ناامید میکنه
پاسخ:
من نمیدونم بخدا چی بگم
امکانش نیس
پاسخ:
هس هس


یعنی از ....خوشگلتره!!!!!!!؟؟
پاسخ:
امکانش هس


  • خانومی مهربون
  • اصلا دوسش ندارم

    پاسخ:
    چرا؟؟؟
    خخخخ تو خارج اینا عادیه 
    پاسخ:
    اره
    خیلی خوب بید.....
    پاسخ:
    مخسی عمو جون خخخخ
  • لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی
  • زیادی زیاد بودن ولی همشون لایک داشتن

    پاسخ:
    فدات
    فقط صورت خوشگلی داره
    پاسخ:
    بعله
    کوفتش بشه این قیافه ش


    مردم از حسودی
    پاسخ:
    دهه
  • مــــــــــاه زنـــــــــد
  • خب من تازه وبم رو ایجاد کردم 
    و وب قبلیم هم ک بیشتر از 2سال سابقه داشت ب لطف بلاگفا جان حذف شدش 
    پاسخ:
    اوه اوه حیف
  • kianaz ❤silent scream❤
  • خخخخ ووووو چقد سلنا 
    پاسخ:
    اره دیه سلنا خوشگله
  • مــــــــــاه زنـــــــــد
  • دختره نازیه 
    فک نمیکنم عمل زیبایی هم انجام داده باشه :)
    آهنگاشو خیلی دوس دارم 
    پاسخ:
    منم همینطور


    اره فک کنم صورتشو عمل نکرده
    عالی بیا منم گذاشتم دوباره یه چند تا عکس اضافه کردم خخخ
    پاسخ:
    دیدم دیدم اجی 💮
  • یار عبد فاطمه
  • دردونه جونم مطمئن تو از این دختره خیلی خوشگلتری...
    دوستت دارم
    پاسخ:
    نه بابا خخخخخخ

    منم دوستت دارم فدااااااات اجی
  • مهراوه دختر آفتاب
  • ووووووووووووووووی!!!!!!!!!!!!!!
    لاااایک
    ..
    پاسخ:
    مخسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">