دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

مممم....

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۰ ب.ظ

خب سلامی دوباره ی دوباره


دهه دوساعت اینجام چرا کسی کامنت نمیزاره


آآآآآآآآآآآآآآه🙀


انقد پنل مدیریت و زدم که نکنه یه نظر بیاد


خو نظر بزارید اذیتم نکنید😢


راستی از گالری وبم دیدن کنید


باحاله


منتظر نظراتتون هستم😊

  • kimia ...

نظرات  (۸)

گالری قشنگی داری
چن تاشو کپی کردم با اجازه
پاسخ:
نه مشکلی نداره 


ممنون
من که کامنت گذاشتم ^_^ به بقیه بگوو
پاسخ:
بقیه هم میزارن خو
بیا اینم
نــــــــــــــــــــــــــــــظــــــــــــــــــــــــــــــر
پاسخ:
تشکر
خخخخخخخ منم همینه
پاسخ:
خخخخخ
  • مهدی اصغری
  • یقه بالا می‌دهیم
    دست‌ها در جیب
    سیگار به ته رسیده میان ِ لب
    به دیوار تکیه می‌دهیم
    نه که کارآگاه باشیم یا عضو مافیا
    نه
    بدبختیم...!



    پاسخ:
    بله
  • فرزانه رهبر
  • خب مطلب جدید بنویسی نظر هم میدیم :)
    پاسخ:
    فدامدا:-)
  • عبد حسین فاطمه
  • سلام دردونه
    من اومدم.والا ماشاالله من هر وقت میام نت و میخوام نظر بزار و اولین نفر باشم میبینم اینجا پر شده.نمیدونم شاید چون من امروز قرار بود نیام دیگه کسی حوصله نداشته بیاد.اخه میومد که چی بشه؟اصلا بدونم نت هم صفا نداره خخخخ
    دوست دارم.از طرف من یه ماچ ابدار نثار نیلو کن
    دوستتون دارم
    پاسخ:
    فدامدا بوس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">