دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

راستشو بگیدا!!!!

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۳ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۲۹)

6 و 8 

دیدمت میگم

خخخخخخخخخخخخخخخخ

مخصوصا اونی درباره سالاد بود

  • لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی
  • 1 و 11
    پاسخ:
    مخسی
  • فاطمه نظری
  • 11
    پاسخ:
    باحالی از خودتونه
    1-3-9-11
    5 رو نمیدونم ولی بهت میخوره باشی :)
    پاسخ:
    هستم 5م هستم


    خخخخخ
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • شما خیلی دختر خوبی هستین
    واقعاً قلب بزرگی دارین
    پاسخ:
    بعله دیه 


    ما اینیم
  • یار عبد فاطمه
  • سلام علیکم دردونه خودم
    ممنون از حضورت
    پاسخ:
    فدامدا اجی جونم
  • امیرحسین ...
  • شرمنده فکر کردم حال خودم رو پرسیده :)
    پاسخ:
    خخخخخخ

    باشه اشکال نداره
    بابا مام یه حرفی زدیم نزنین تو ذوقمون
    پاسخ:
    دهه

    این حرف باس حرف راس باشه 
    باشه بابا 6 و 10
    پاسخ:
    دهه پسر خوب از کجا میدونی من اینا هستم

    عجبا!!!
    جمعتون جمعه ها
    پاسخ:
    چی شد؟؟؟ چطور چه ربطی به پست داره
    چه خبر ؟
    پاسخ:
    سلامتی خبرا پیش شوماس

    کوجا بودی اخه
    عه چه خوب

    فک کردم رفتیاااا
    پاسخ:
    فدات
    من نمیتونم نت بمونم

    تا چن روز دیه وای فای درس میشه

    میام حسااابی جبرااان می کنم براات

    فعلاا بوس بااای
    پاسخ:
    هستم
    رفتی ؟ ایهی ایهی ی ی ی ی

    بیا دیه 

    با نت گوشیم 

    هر لحظه ممکنه قط شه
    پاسخ:
    هستم هستم
    11
    پاسخ:
    ههههه
    سلام عزیزم

    خوبی ؟ خوبم

    چقده دلم تنگ شده بود برااات
    پاسخ:
    من بیشتر
    1
    پاسخ:
    باشه چه میشه کرد شیرینم دی
  • فرزانه رهبر
  • 9
    :) 
    پاسخ:
    مخسی فدات
    9
    11
    پاسخ:
    واااااااااااااااای

    سلام اجی خوفی؟؟
  • مهســـــــــــــا ...
  • هیچ کدوم عشقی عشق...
    پاسخ:
    فدام مدا
  • آقای سر به هوا ...
  • به نظرم یک ...
    بــــــه روزم با یه خواب عجیب و غریب !
    پاسخ:
    مخسی
  • امیرحسین ...
  • 12 , 2
    پاسخ:
    اونوقت از کجا فهمیدید!

    اصلنم اینطوری نیس
    9.11.7
    پاسخ:
    فدامدا
    هههههههههههه8و4
    پاسخ:
    دهه

    چرا دوروغ مگی آآآآآآآآآآآآآآ
    9-1
    پاسخ:
    خخخخ

    میسی
    9 و 11
    پاسخ:
    مخسی
    شما رو نمیدونم ولی وبتون شماره 11
    پاسخ:
    دهه

    ممنوووووووون
  • عبد حسین فاطمه
  • 1-3-9-11
    پاسخ:
    اوووووهمممم:-)


    فدمدا
  • خانومی مهربون
  • 9 و11
    پاسخ:
    واااای

    فدامدا باحالی و مهربونی از خوتونه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">