دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

هرکس این پستو نخونه نامرده!!!!

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ب.ظ

حالا راحت شدید



که پستمو حذف نمودم

  • kimia ...

نظرات  (۳۰)

  • یار عبد فاطمه
  • سلام دردونه
    پاسخ:
    سلام اجی جونم
    :*
    پاسخ:
    ههههه
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • ツツツツツ
    پاسخ:
    ^_^
  • آقای سر به هوا ...
  • نامرد هم شدیم :| ای روزگار :))
    بـــــــــــــــه روزم !
    راستی ! هاشمو ندیدی ؟!
    پاسخ:
    هعععییی
  • کیکاووس ضیغمی
  • درود وصد درود برشما
      اگر عربها میتوانستند کلمه ای به ما بیاموزند قرآن کریم بارها از آنها
     به عنوان قوم جاهل یاد نمیکرد آنها چیزی نمیتوانستند و نمی توانند به
     ما بیاموزند ...این کلماتی هم که در زبان پارسی رواج پیدا کرده فقط
     به خاطر اینکه مدت زمانی عربها در ایران بودند ..دوم اینکه مراجع دینی
     ما چون بیشتر به زبان عربی درس میخواندند.بیشتر اینها بودند که این
    کلمات را رایج کردند...بهر حال ما اگر بخواهیم میتوانیم این کلمات را
     از فرهنگ پارسی به تدریج حذف کنیم واین باید از مدارس شروع شود
     ..پیروز باشی...
    پاسخ:
    میسی
    ولش:))
    پاسخ:
    وللش
  • مهدی اصغری
  • چ پستی؟چرا؟
    پاسخ:
    کامنت هارو بخونید میفهمید
  • فرزانه رهبر
  • وا چرا حذف کردی؟! پایینش می نوشتی مشکلاتش چیه
    این طوری بهتر نبود؟!
    ولی بازم آفرین
    پاسخ:
    نه خیلی اعتراض داشتن منم حذف کردم
  • فرزانه رهبر
  • منم خونده بودم ولی این اشتباهه. فقط برای اینکه رابطه ایرانی ها رو با عربا بدتر کنن این رو رواج دادن و پخش کردن. مثلا این شاهنامه اصلا درست نیست.
    پاسخ:
    واااااااااای خدای من 
  • °••°⇨ღ Hunter heartsღ⇦ °••°
  • خونده بودمش



    عالییییییی
    پاسخ:
    ^-^
  • لــ♥ــی لــ♥ــی
  • با اینکه قبلا شنیده بودم ولی بازم تاسف میخورم...


    کاش به خودمون بیایم

    پاسخ:
    هعععیییی

    سلام خانوم گلی

    من الان فکر میکنم چقد خوب که این پست رو گذاشتی

    دلیلی نداره برای اظهار پشیمانی...

    شکرخدا بااین پستت تونستی یه اشتباه که داره رایج میشه رو بگیری

    به نظرم یه پست دیگه بذار بگوووووووووو

    درررنگ درررررررنگ  این پست تکذیب شد^_^

    پاسخ:
    هععععییییی
    سلام من کاملا با نظر
  • یار عبد فاطمه
  • موافقم
    همین
    خیلی قشنگ گفته

    پاسخ:
    با کدوم نظرش؟؟
    .
    .
    متن شایعه
    . "من ایرانی نیستم
    چون به جای درود میگویم سلام و به جای بدرود میگویم خداحافظ
    من ایرانی نیستم
    چون عربها به من آموختند برای شمارش خودمان بجای تن از نفر استفاده کنیم که واحد شمارش حیوانات (شتر) است
    من ایرانی نیستم
    چون عربها به من آموختند که به جای گفتن واق واق سگ بگویم پارس که نام وطنمان است....
    .

    پاسخ شایعه
    .

    1. "خداحافظ"، ترکیب 2 کلمه (خدا) فارسى و (حافظ) عربى مى باشد. پس در حالت کلى این واژه صرفا عربى نمى باشد .
    کلمات "درود" و "بدرود" همچنان در بین فارسى زبانان رواج دارد، اما عرب زبانها از کلمه"فى امان الله" استفاده مى کنند. 
    2. روزى بنام کوروش مصادف با 7 آبان یا 29 دسامبر، در هیچ تقویم بین المللى و یا ایرانى موجود نمى باشد!

    http://old.sharghdaily.ir/news/90/08/07/15417.html

    3. کلمه عربى "الغذاء" به معناى خوراک و طعام مى باشد که در زبان فارسى حمزه ان مانند املاء، انشاء و ... حذف شده است.

    http://www.jasjoo.com/books/dictionary/?ask=الغذاء&langid=ar

    4. واژه عربى "نفر" به معناى گروهى از انسانها است، که در قران کریم براى شمارش انسان و جن نیز بکار رفته است و لذا بحث تحقیر ایرانیان منتفی ست .
    سوره: کهف، آیه: 34
    سوره: الاحقاف، آیه: 29
    * در فرهنگ اعراب به دلیل اهمیت شتر در زندگی آنها از نفر به عنوان واحد شمارش شتر نیز استفاده شده است .
    5. حرف "پ" در عربى یافت نمى شود! پس اعراب نمی توانسته اند به ما یاد داده باشند که به میهن خود بگوییم پارس !
    * تبدیل (پ) به (ف) یک دگرگونی واژگان در گذر زمان است مانند "سپید" به "سفید".
    6. دیوث به معناى مردى است که نسبت به نوامیس خود غیرتى ندارد.
    اما "پومپه دیوس" از سرکردگان پارتی در زمان ارد اول پادشاه اشکانیان بوده است نه ساسانیان که عمرش کفاف جنگ با اعراب را نمی داده است!

    http://www.vajehyab.com/moein/دیوث
    http://dic.abadis.net/Word/FaToFa/پومپه-دیوس/

    7. در خصوص ضرب المثل "شاهنامه آخرش خوش است" نظرات مختلفی داده شده که تنها یکی از آنها به شکست ایران از اعراب مرتبط است!
    به فرض صحت ادعا، از زمانی که فردوسی شاهنامه را سرود تا امروز اعراب از نظر فرهنگی در موفعیتی قرار نداشتند تا به رواج ضرب المثل در جامعه ایرانی بپردازند.

    http://isna.ir/fa/news/92022516938

    حق جو و حق طلب باشیم

    پاسخ:
    اوه اوه


    متوجه شدم
  • یار عبد فاطمه
  • عشقمی کیمیا بعدا بازم میام
    پاسخ:
    جونمی فدات
    قدیمیه!
    پاسخ:
    واااااااااااااااای
  • یار عبد فاطمه
  • صلوات بفرست عصبانیتت بخوابه
    پاسخ:
    چشم چشم
  • یار عبد فاطمه
  • حرفی غیر از "آآآآآآآآآآآآآآه" نداری؟
    پاسخ:
    نههههه
  • یار عبد فاطمه
  • خوشحال میشم حذفش کنی.ببین دردونه جونم من سرناسازگاری باهات ندارم ولی سعی کن به مقدسات توهین نکنی
    پاسخ:
    آآآآآآآآآآآآآآه
  • یار عبد فاطمه
  • اینم سومیش بود
    پاسخ:
    آآآآآآآآآآآآآآه
  • یار عبد فاطمه
  • تا حالا که 2 تا اشتباه از توش در اومده.یکی غذا یکی هم پارس
    اخر شاهنامه رو خوندی؟نه دیگه نخوندی
    من شاهنامه رو خوندم اصلا اسمی از جنگ با اعراب توش نیومده که منجر به شکست یا پیروزی بشه
    پاسخ:
    اقا من اصلا غلط کردم این پستو حذف میکنم 

    هرکس میاد یه غلطی درمیار
  • ❤❤نیلوفر ❤❤
  • Like
    پاسخ:
    فدا مدا😙
  • ❤❤ رضا ❤❤
  • اصلا خوب نیست!! خخخخخخ
    پاسخ:
    چرا؟؟؟
  • یار عبد فاطمه
  • گفتی الهی فدات شم گفتم خدا نکنه
    پاسخ:
    واا

    فدات شم دیه فدااات مدا قربون
  • یار عبد فاطمه
  • این همش الکیه.عربها مگه حرف "پ"دارن که بهمون یاد بگن بگیم پارس
    در زبان عربی 4 حرف "گ،چ،پ،ژ" کلا وجود نداره
    پاسخ:
    آآآآآآآآآآآآآآ چه نکته سنج


    لابد گفتن «بارس » خخخخخ
    ما میگیم غذا اونا به ادرار شتر میگن قِزا.
    پاسخ:
    حالا هر چی!!
  • یار عبد فاطمه
  • خدا نکنه دردونه.زبونتو گاز بگیر
    پاسخ:
    چی خدا نکنه؟؟
    این اشتباهه حوصله توضیح ندارم ولی اشتباهه خخخ
    پاسخ:
    واقعا!!!
    آفرین....
    حتما..
    همین الان...
    پاسخ:
    مرسی!
  • ❤❤ رضا ❤❤
  • قبلاً خونده بودم
    پاسخ:
    خخخخخخ

    چطوره؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">