دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

دیگه مث خلو چلا آه آه😉

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ب.ظ

ضد بیبر حال کن!



  • kimia ...

نظرات  (۱۲)

  • رامین ارشدی
  • لعنت به جاستین .....ک....م ....(ببخشید ها)...تو دهنش
  • مهدی اصغری
  • حالم ازش بهم میخوره
    پاسخ:
    منم
    سلنا رو خیلی دوس دارم...ولی بیبر تهوع میاره نمیدونم چرا...
    همشم تو کنسرتاش شلوارش و میاره پایین تا مارک شورتش و نشون بده...)::::: وای خدا..
    پاسخ:
    خخخخخ

    اره با شلوارش موافقم
    این جاستین بیبره
    بیبر خودش از این خوشگل تره
    پاسخ:
    یعنی چه؟
    مرسی دوست گلم که لینکم کردی
    پاسخ:
    میسی گلم
    خخخخخخ
    عالی
    پاسخ:
    مرسی
  • ❤❤ رضا ❤❤
  • وقتی کسی رو خیلی دوست داری و به اصطلاح خودتون عاشقشی ناخودآگاه اسطورت میشه
    پاسخ:
    نه مواظب خودم هستم

    نمیشه اسطورم

    فقط عاشقشم خخخخخ
  • ❤❤ رضا ❤❤
  • من برا خودم اسطوره ی خارجی نمیسازم، اسطوره ی من خودمم
    پاسخ:
    منم اسطوره ندارم اما سلی رو دوس دارم
  • ❤❤ رضا ❤❤
  • طرفدارای سلنا بدشون میاد ازش دیگه!
    پاسخ:
    بله بسیار متنفرم ازش 
    لایک...نه اتفاقا باید مسخره کرد...
    پاسخ:
    واقعا باس مسخره کرد
  • ❤❤ رضا ❤❤
  • شوخی کردم
    به من چه! اصلا ازشون خوشم نمیاد
    پاسخ:
    من ازش بدم میاد
  • ❤❤ رضا ❤❤
  • بیبرو مسخره نکنید
    پاسخ:
    چرا؟؟؟



    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">