دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

جواب بدیدهمه!!

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۹ ب.ظ

خودم:2


خدایش خیلی بهش میاد.


  • kimia ...

نظرات  (۱۱)

همشون به جز گزینه 4



ولی 1 خیلی بهش میاد
دو؟ خررر حداقل یه فایده ای داره!فایده این چیه دقیقا؟دیگه به خرا توهین نکن لطفا!اوووووووووووووم 5 براش بهتره!
پاسخ:
خخخخخ
4 و من جاستین رو دوست ندارم و خوشمم نمیاد ازش ولی ازین حور مسخره بازیایی که شما در میارین بدم میاد.
مطمعنن هم نظرم پخش نمیشه چون صاحب وبلاگ میترسه نظرش روی آدماش تعصیر بزارره!!!!!!!!!!!!!!
  • رامین ارشدی
  • خر ارزشش خیلی بالاست گناه داره سرشو بذاریم رو بدن جاستین پس من گزینه 5 رو انتخاب می کنم به احترام خر
    4
    پاسخ:
    دهه

    اجی اون که خودشه 
    دلت نشکنه میگم 2
    پاسخ:
    خودمم گفتم دو باهات موافقم
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • 3 :)
    پاسخ:
    هوهوهوهوهوهو


    چه بهش میاد خخخخ
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • 2
    پاسخ:
    هههههههه
    2
    پاسخ:
    بعله
    5
    پاسخ:
    هههه

    خیلی بهش میاد

    1و 2و 3و 5

    پاسخ:
    هر موجودی هس جز خودش 


    خخخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">