دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

اوه اوه

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۵ ب.ظ


فک کنم این دلایل اثبات شده 

هست و دانشمندان برجسته ی جهان

 تشخیص دادن:



  • kimia ...

نظرات  (۱۲)

به جون خودم من موهام از این کوتاه تره!کم تر از این آرایش میکنم.خاله بازیو بوسیدم گذاشتم کنار و شورت صورتی هم ندارم.چه حسی بهش دارم؟ازش متنفرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم!
پاسخ:
افریــــــــــن
  • رامین ارشدی
  • ای کاش جاش بود تا یه فحش ناموسی بهش میدادم خخخ
    خیلی حال کردم با این پستا ای ول
    یا خدا شورت صورتی اخر الزمان نشه صلوات
    احساس میکنم یه درصدی بهت حسودی میکنن.
    پاسخ:
    دهه

    خخخخخخ
    خب دیگه...اونم عالمی داره واسه خودش
    پاسخ:
    والا
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • اوغ
    پاسخ:
    O_0
    هیچی شماهم مثل خواهرِ نداشتم......خخخخخخ
    پاسخ:
    ههههههه


    دمت گرم
    ای خاک تو سرش شورت صورتی ؟خخخخخخخخخخ 
    پاسخ:
    خاک برسش کنن:-)
    خخخخخخخ
    پاسخ:
    :-)
  • ❤❤ رضا ❤❤
  • شورت صورتیش منو کشته!!!!!
    خخخخخخ
    خاک تو سرش!!
    پاسخ:
    خخخخخ 

    اره پسره اسکل

    متنفررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    پاسخ:
    ایووووووووووول
  • مهدی اصغری
  • خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    هههههه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">