دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

از دست این دختر شیطون !!!!!

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۵۱ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۱۳)

واقعا جاستین آبروی مردا رو برده!آخه این چه وضعشه!خاک تو سرش! من که عاااااااااااااشق سلنام.مرسی بابت تیکه ات.خیلی مردی.
پاسخ:
من مرد نیستم  من کیمیام خخخخخ
میدونین یه چیزیو؟
شماها همه حسودین و بس. مشکل دیگه ای با جاستین ندارین خواستم بگم که حتا نمیتونین یه دلیل برا اینکه چرا ازش بدتون میاد بگین... فقط یه دلیل وجود داره: حسودی
میخوای بدونی چرا؟
1خوشتیپه
2صداش خوبه
3همه رو شیفته ی خودش کرده
4آدم با استعدادیه 
5عاشق همه ی طرفداراشه
و...
آها و یه چیزه دیگه وقتشو با درست کردن سایت های مزخرف و دوزاری ای مثل این هدر نمیده
سعی کن ازش یاد بگیری
حالا هم نگو این دختره عاشق جاستین بیبره، نه من ازش خوشم نمیاد ولی دوبرابر اون از آدمایی بدم میاد که وقتشونو برا مسخره کردن آدمای خوب هدر میدن. قابل توجه شما



  • رامین ارشدی
  • واااااااای عشق این تیکه ها شدم
    بیار دستتو ببوسم از اینکه اینقد از جاستین متنفری
    مرسی بابت این پستات خخخ حال کردیم هاااااا ای ول
    پاسخ:
    خخخخخخ
    شوما لطف دارید
    خخخخخخ
    پاسخ:
    ههه
    خیلی جالب بود
    پاسخ:
    بعلله
    خخخخخخخ
    پاسخ:
    0_*
    من نفهمیدم الان...
    پاسخ:
    اهان!!
    عجب تیکه ای
    BRAVO
    پاسخ:
    تنکس
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نوبت ما هم میشه...
    پاسخ:
    اهان!

    ولی فک نکنم خخخ
    ایول ایول
    پاسخ:
    مرسی مرسی

    خخخخخ متلک جالبی بود

    پاسخ:
    بله
  • ❤❤ رضا ❤❤
  • خخخخخخخخخخ
    جالب بود!!
    پاسخ:
    تنکس
  • مهدی اصغری
  • خخخخخخخخ
    پاسخ:
    شما بخندید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">