دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

توکل به خدا...

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ب.ظ

  • kimia ...

نظرات  (۲۰)

بله همیطوره آ خدا هوامونو داشته باش
پاسخ:
:-)
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • کاش به خدا هم اعتماد کنیم زمانی که کارها را به او سپردیم.
    پاسخ:
    صد البته
  • مهدی اصغری
  • لایک
     آپـــــــــــــــــــم عزیز بدو بیا
    پاسخ:
    چشم چشم
  • آقای سر به هوا ...
  • سلام
    پست آخرتو خوندم ! سبک نوشتنت رو دوست دارم
    اگر با تبادل لینک موافقی منو با عنوان " دلنوشته های آقای سر به هوا " لینک کن و بعد خبرم کن تا منم لینکت کنم
    راستی ! یادت نره عنوان لینک + آدرس وبت رو برام بفرستی
    منتظرتم
    پاسخ:
    میسی
    چرا نیستی آجی کوچیکه ؟
    پاسخ:
    اجی نبودم 

    حالا هستم
    بدبخت شدی رف :))
    پاسخ:
    چرا؟؟؟

    :))))
    بدبخت شدی رف :))
  • ❤❤ رضا ❤❤
  • توکل
    آره واقعا قشنگه...سلام چه خبر از اونورا؟؟
    پاسخ:
    سلامتی ازاینورا
  • آبی آسمانی
  • غلام دولت انم ک پاینده یکی ست...
  • مهدی اصغری
  • لایک
    چرا نمیای آبجی؟
    پاسخ:
    شرمندم چن روزی نبودم
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • کار درستی می کنی
    :"(
    اوهوم
  • بز بز قندی
  • منکه خیییییییلی وقته این کارو کردم.ولی تا حالا جوابی دریافت نشده.
    من خیلی وقته به خدا سپردم
    چ خوووب :-)
  • مهدی جباری
  • لایک...قشنگ بود...
  • رضا فاطمی
  • همه میسپاریم.......
    من نیز هم چنین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">