دهکده دوستی◐

گذشتت رو نمیتونی دوباره بنویسی. . .✨
اما میتونی یه کاغذ صفید و تمیز ورداری و آیندت رو اونجوری کِه میخوای بنویسی:)🚎💎🖇🌤

آشپزیت چطوره؟؟؟

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۶ ق.ظ


مال من :


حداقلش


قابل خوردن😹


  • kimia ...

نظرات  (۲۱)

5
پاسخ:
:)
4
5
پاسخ:
واااای:)))
  • ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
  • قابل خوردن
    پاسخ:
    خخخخخخ
    2
    222
  • ابوالفضل منگلی
  • غیر قابل خوردن
    حتی برای سگ!!
    پاسخ:
    واااااااای
    من فقط خوردن بلدم نه پختن...مغازه بابا تو رو هم خیلی دوس دارم
    پاسخ:
    میسی دادا وقتی اومدی کباب بخور سیر شی
  • مهلا اقاکاظم
  • 3...یه چیزایی بلدم که اگه دوروز  دیگه رفتم خونه ی خودم ومستقل شدم بتونم شیکمم رو سیرکنم..اشتباه متوجه نشین..خودم تنها مستقل زندگی کنم :)
    پاسخ:
    نه عزیزم راحت باش
    خودم درست کنم بین ۵و۶اما از روی دستور دقیق درس کنم متوسطه

       4

  • علی اصغر گنجعلی
  • از پسر 15 ساله چی انتظار داری
    هیچی بلد نیستم
    پاسخ:
    خخخخ
  • مهدی اصغری
  • بد
  • مهدی اصغری

  • اگر سنگ در مسیررودنباشد صدای اب زیبا نیست




  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • تخم مرغ میسوزونم در حد لالیگا...
    پاسخ:
    خخخخخ
  • سیبیل مغرور
  • خودم ک عاشقشم بقیه هم مهم نیستن:-)

    راستی منو دنبال کن و خبرکن تا منم بکنم
    پاسخ:
    چششم
    من خوبه
    عــــــــــــــــــــــــالی...
    آپم بیا پیشم
    پاسخ:
    چششم
    اصلا بلد نیستم
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • 6
    دیگه ب عنوان یه پسر متوسطه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">